AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner ikke hvordan enkelte klarer å misforstå overskrifter så totalt. Når man skriver at man ønsker å hjelpe, blir det likevel tolket som om man ikke vil bidra i det hele tatt, nesten som om man blir framstilt som “den store stygge ulven”. Det gir jo ikke mening i forhold til det som faktisk er ment. Anonymkode: 29ba1...73a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Kan du gi litt mer kontekst? Anonymkode: 38b96...016 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Har du eksempler? Rent generelt kan jeg se at mange bare leser overskriften før de svarer på noe. Gjelder både her inne, og i diverse kommentarfelt. Anonymkode: 57eb1...2b6
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har du eksempler? Rent generelt kan jeg se at mange bare leser overskriften før de svarer på noe. Gjelder både her inne, og i diverse kommentarfelt. Anonymkode: 57eb1...2b6 Jepp dette er KG. TS skal tas uansett kontekst og grunn. Anonymkode: 67799...0f7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå