AnonymBruker Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Var i utlandet og skulle spørre om de hadde knekkebrød. Men så fikk jeg helt jernteppe og kom ikke på hva knekkebrød var på engelsk. Anonymkode: 32ab3...cd4
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Plexi skrev (5 minutter siden): Crisp bread er ordene du leter etter Crispbread. Det skrives i ett ord. Anonymkode: 53daf...298
Plexi Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Crispbread. Det skrives i ett ord. Anonymkode: 53daf...298 Begge deler brukes, norske særskrivningsregler gjelder ikke for knekkebrød på engelsk 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Crispbread. Det skrives i ett ord. Anonymkode: 53daf...298 jeg er fra UK og har aldri brukt det i ett ord, og det sier ikke cambridge ordboken for oversettelse fra norsk heller så jeg tror du tar feil.. Anonymkode: 8015f...bc7
AnonymBruker Skrevet 25. juni #6 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): jeg er fra UK og har aldri brukt det i ett ord, og det sier ikke cambridge ordboken for oversettelse fra norsk heller så jeg tror du tar feil.. Anonymkode: 8015f...bc7 Jo Cambridge sier en og det er grammatisk riktig, men alle skriver det som to. Også fra UK her. Anonymkode: f7c99...73e
Lunda Skrevet 9. juli #9 Skrevet 9. juli (endret) Flatbread er vel det mest vanlige. Bare vær oppmerksom på at det omfatter alle typer flate brød fra knekkerbrød til tortilla. Endret 9. juli av Lunda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå