Miaq Skrevet 25. juni #1 Skrevet 25. juni Hei, er det noen som har erfaring med Verisure eller Sector Alarm, spesielt med tanke på brannalarm? Er dere fornøyde, og er det noe dere vil anbefale eller styre unna? Takk for alle innspill!
stan Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Har hatt begge. Oppleves ganske like. Verisure virker å ha litt mer moderne app, men det kan ha endret seg. Veldig fornøyd med kundeservice til Verisure. Sector Alarm hadde jeg ikke noen episoder med, så jeg kan ikke si hverken positivt eller negativt.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Valgte aktivt bort begge da de trikser med prisene og det er skikkelig ufint. "Nei vi kan ikke gi deg noe rabatt, du må betale 550 kroner måneden" - jeg byttet til Homely for 199 kroner måneder og plutselig kunne både Verisure og Sector tilby samme pris. 🙄 Fuck off sier jeg. Verisure hadde bedre opplegg for brannalarm synes jeg, enn Sector. Men gikk altså for Homely. Anonymkode: 6e311...2b6
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Begge starter vel på en lav mnd’s pris, som etter hvert øker. En kollega har hivd ut Verisure da prisen nærmet seg 1000 lappen pr.mnd. Anonymkode: 7033f...55c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Vi har hatt sector alarm et par år og er sånn sett fornøyde. Har riktignok aldri hatt noen "hendelser", så vi har aldri fått prøvd dem helt ut. Appen fungerer fint, jeg kan styre det jeg trenger fra telefonen og har oversikt over status i de fleste rom. Synes det er deilig å ha orden på brannsikkerheten, vi har hatt altfor mye styr og surr med røykvarslerene våre opp gjennom årene. Det koster jo, men jeg har innsett at ro i sjela har stor verdi. Anonymkode: 6d7b9...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå