AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Får alltid reaksjoner og stor interesse når jeg avslører yrke🧐 Synes ikke selv det er så spesielt. Hvilke yrker synes dere er spesielt imponerende eller interessant? Selv blir jeg imponert og svært nysgjerrig i møte med for eksempel kirurger eller brannkonstabler🤭 Anonymkode: 3e0bc...c92
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Eneste intresse jeg har er hjernen. Så må bli hjerneforsker da. Anonymkode: 731ce...b7d
Macro Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Elektrikere, kjemikere osv. Alltid imponert meg med folk som jobber med usynlige ting. Jeg må se det jeg driver med😅 Bønder imponerer med den enorme arbeidsmengden og at de mentalt klarer å stå i all den usikkerheten tiår etter tiår ang vær, dyrehelse, krav osv. Mye ustabilt. Kommer nok på flere😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Ingeniører og forskere. De er de eneste som forandrer verden. Anonymkode: 05acc...121
Giùthsach Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Dyktige gravemaskinførere og nevrokirurger. Må slenge meg med på det å være imponert (og takknemlig) over bønder. Ellers synes jeg biologi har blitt langt mer spennende i voksen alder enn da jeg studerte. Jeg elsker å høre på engasjerte biologer og skulle gjerne tatt noen fag selv.
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Legeyrket, fordi dette i sin tradisjonelle forstand krever en viss karakter å klare å stå i (ansvar, arbeidstider, kompleksitet, mellommenneskelig stress), noe ikke alle klarer. Spesielt kirurgiske fag, som i tillegg er krevende teknisk og det tar årevis med trening å mestre, imponerer meg. På generelt grunnlag beundrer jeg de som tar jobber som krever noe ekstra, på bekostning av det som er behagelig for en selv, til nytte for andre eller samfunnet. Anonymkode: 1a814...a06
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Får alltid reaksjoner og stor interesse når jeg avslører yrke🧐 Synes ikke selv det er så spesielt. Hvilke yrker synes dere er spesielt imponerende eller interessant? Selv blir jeg imponert og svært nysgjerrig i møte med for eksempel kirurger eller brannkonstabler🤭 Anonymkode: 3e0bc...c92 Ikke IT; skal selge denne https://erdiagramwithphonemode.web.app/ når den er gjort implementert i Android (tilsvarende phone mode) til 10 kr. Mekaniker er bra yrke 👍 Anonymkode: dd5d2...969
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Får alltid reaksjoner og stor interesse når jeg avslører yrke🧐 Synes ikke selv det er så spesielt. Hvilke yrker synes dere er spesielt imponerende eller interessant? Selv blir jeg imponert og svært nysgjerrig i møte med for eksempel kirurger eller brannkonstabler🤭 Anonymkode: 3e0bc...c92 Ikke IT; skal selge denne https://erdiagramwithphonemode.web.app/ når den er implementert i Android (tilsvarende phone mode) til 10 kr. Mekaniker er bra yrke 👍 Anonymkode: dd5d2...969
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #10 Skrevet 13 timer siden Dyktige filosofer og intellektuelle à la Friedrich Nietzsche, Christopher Lasch og Karl Marx. Mennesker som ser underliggende mønstre i samfunnet og utvikler teorier på bakgrunn av dem. Synes det er kjempefascinerende. Anonymkode: df00a...8e9
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Får alltid reaksjoner og stor interesse når jeg avslører yrke🧐 Synes ikke selv det er så spesielt. Hvilke yrker synes dere er spesielt imponerende eller interessant? Selv blir jeg imponert og svært nysgjerrig i møte med for eksempel kirurger eller brannkonstabler🤭 Anonymkode: 3e0bc...c92 Så avslør yrke her? Anonymkode: 51297...3e1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #12 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Så avslør yrke her? Anonymkode: 51297...3e1 Så mange spennende meninger! Veldig enig i at lege er interessant og imponerende, men så er jo jeg veldig interessert i helse fra før. Jeg er psykolog. Tror kanskje noe av grunnen til at det vekker interesse hos folk, er fordi alle har en psykisk helse eller uhelse. Det er på en noe alle har et forhold til, det er ikke irrelevant for noen. TS Anonymkode: 3e0bc...c92
Nappetass1 Skrevet 12 timer siden #13 Skrevet 12 timer siden Ære være de som orker å jobbe med mennesker, det være seg barn, eldre, funksjonshemmede eller syke. Jeg er nesten mannevond så fatter ikke at de makter🤯
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Skrevet 12 timer siden Dyktige håndverkere! Det forundrer meg stadig når mennesker er i stand til å fikse noe og det ser bra ut! Selv er jeg forsker innenfor biologi/medisin og tilbringer mine dager foran en datamaskin 🤷♀️ Anonymkode: 26825...8c7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Etterforsker/åstedsgransker. Har bare møtt én person i mitt liv som har hatt dette yrket og jeg kunne ha lyttet til henne en uke i strekk. Anonymkode: b3b6c...b64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå