AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har tenkt å melde meg inn i en fagforening og vurderer Krifa pga lav månedspris. Jeg synes det er positivt at de partipolitisk uavhengige. Jeg vet at de ikke forhandler tariffavtale og det er helt greit, da arbeidsgiver lønner oss høyere enn bransjen for øvrig. Men jeg ser, etter å ha vært ansatt en stund, at arbeidsgiver driver med ugreie ting rundt lønn (holder tilbake opparbeidet bonus, f eks årsbonus dersom ansatte slutter i påfølgende kalenderår, bonus utbtales ikke før etter nesten ett år, plusstimer lønnes aldri som overtid, selv om det ER overtid, og vi jobber 40-timers uker selv om vi har betalt pause (da skal man være tilgjengelig 37,5 timer, ikke 40), samt at enkelte i administrasjonen er direkte uprofesjonell i konflikter. Erfaring med Krifa? Anonymkode: 144a0...d30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå