AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hei, sønnen min har fått masse trekkmerker på overkroppen den siste tiden. Kom over et innlegg på Facebook ang Bartonella merker. De ser jo ut som strekkmerker. Noen som har hørt om det og har erfaring? Anonymkode: 5a403...7b5
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Hvor gammel er han? Anonymkode: 6c9ba...8cf
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Symptomer på Bartonella kan være utmattelse, muskelsmerter, lever- og/eller miltforstørrelse, magesmerter, hodepine, kognitiv dysfunksjon, hovne lymfekjertler. Anonymkode: 6c9ba...8cf
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Symptomer på Bartonella kan være utmattelse, muskelsmerter, lever- og/eller miltforstørrelse, magesmerter, hodepine, kognitiv dysfunksjon, hovne lymfekjertler. Anonymkode: 6c9ba...8cf Hvordan får jeg testen han for dette? Han har vært ekstremt syk det siste året Anonymkode: 5a403...7b5
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hvor gammel er han? Anonymkode: 6c9ba...8cf Han er 16 år. Har vært syk i 1 år. Legene mener det kan være kyssesyken. Anonymkode: 5a403...7b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå