Serina.i Skrevet onsdag kl. 18:12 #1 Skrevet onsdag kl. 18:12 Føler det er så mange streamingtjenester som har startet med reklame. Skikkelig uting eller? Her betaler jeg for en tjeneste, så skal det avbrytes hvert 10-20 minutt for reklame, og så må du betale enda mer for å slippe reklamen? Hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:16 #2 Skrevet onsdag kl. 18:16 Serina.i skrev (3 minutter siden): Føler det er så mange streamingtjenester som har startet med reklame. Skikkelig uting eller? Her betaler jeg for en tjeneste, så skal det avbrytes hvert 10-20 minutt for reklame, og så må du betale enda mer for å slippe reklamen? Hva tenker dere? Jeg kan TIL NØD godta 5 sekunder på starten av avspillingen og en "programmet sponset av Pepsi" om jeg setter det på pause, men 10-20 min reklame i en BETALT tjeneste er oppsigelsesgrunn. Uten unntak. Uaktuelt. Nei. Niks. Nope. Anonymkode: d2def...cd0 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:50 #3 Skrevet torsdag kl. 12:50 Jeg betaler for å slippe, men likevel sniker de det inn. Det er irriterende nok når de viser andre filmer og serier før det jeg skal se, men tvangsreklamen til TV2 er drøy. Sponset av, det gir vel jeg blaffen i. Jeg har betalt, og da er dere sponset av meg. 😅 Anonymkode: 7a99d...705 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:56 #4 Skrevet torsdag kl. 12:56 Hadde det ikke vært for reklamen så hadde forbrukerne måtte betale mer for tjenesten. Anonymkode: 41a52...772
Eva-Lena Skrevet torsdag kl. 13:02 #5 Skrevet torsdag kl. 13:02 Jeg gidder aldri se reklame. Ikke akter jeg å betale for å slippe heller. Når reklamen kommer, så scroller jeg på mobilen istede, da går tiden fort. Noen ganger bruker jeg det som tissepause eller hente meg noe å spise/drikke. Jeg kan ikke fordra reklame uansett hva det måtte være. Forbannet uting, men uten det ville det blitt enda dyrere å se TV. Det er nok kommet for å bli dessverre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå