AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Tenkte meg ikke om, og brukte hendene uten hansker etter å ha brukt vanish på noen flekker. Er det farlig? Vasket meg på hendene med en gang. Anonymkode: e1926...919
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Nei, det har jeg gjort mange ganger Anonymkode: 7e5cc...286 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Ja, nå vil hendene dine forsvinne på samme måte som flekker blir borte. Anonymkode: 436b7...d73 23 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Jeg måtte inn for å lese problemstillingen, da overskriften virket for rar. Men neida. Den var som jeg trodde.. Dette er selvfølgelig en ikke-sak. Anonymkode: 87fd9...9b3 9
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Jeg fikk blemmer av å ta på vanish. Men det var ikke utblandet da.. det går nok fint ❤️ Anonymkode: 9c6ae...5a1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Jeg tror å hendene etser bort og at jeg blir armløs om jeg søler vaskemiddel på meg. Men har lært at i verste fall får man litt etseskader/sår om man har det på huden for lenge uten å skylle av . Får mer sår av å skrubbe i panikk. Bare prøv å unngå å få det på øynene Anonymkode: d7894...d1c
AnonymBruker Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte meg ikke om, og brukte hendene uten hansker etter å ha brukt vanish på noen flekker. Er det farlig? Vasket meg på hendene med en gang. Anonymkode: e1926...919 Gud bedre… Anonymkode: b7c32...dda 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte meg ikke om, og brukte hendene uten hansker etter å ha brukt vanish på noen flekker. Er det farlig? Vasket meg på hendene med en gang. Anonymkode: e1926...919 Hvordan går det med deg? Anonymkode: 9e325...d9b
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni Konsentrert hydrogenperoksid kan jeg lyse flekker på huden (som går vekk), men fortynnet i vann er det selvfølgelig ikke farlig. Anonymkode: 713c1...1e1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenkte meg ikke om, og brukte hendene uten hansker etter å ha brukt vanish på noen flekker. Er det farlig? Vasket meg på hendene med en gang. Anonymkode: e1926...919 Ikke for å være frekk (høres frekt ut jeg vet) men genuint spørsmål, hvordan klarer du deg generelt i livet dersom du må ty til KG for et slikt spørsmål Anonymkode: 63380...563 8
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni Høres ut som ocd. Har det selv.. slitsomt Anonymkode: 51c29...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #14 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke for å være frekk (høres frekt ut jeg vet) men genuint spørsmål, hvordan klarer du deg generelt i livet dersom du må ty til KG for et slikt spørsmål Anonymkode: 63380...563 Dette er kvinneguiden, viden kjent i hele verden for de utroligste spørsmål. Anonymkode: bec55...42d 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni #15 Skrevet 24. juni Hahah viden kjent i hele verden vet jeg ikke da men de utroligste spørsmål ✅✅ Anonymkode: 63380...563
AnonymBruker Skrevet 24. juni #16 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ut som ocd. Har det selv.. slitsomt Anonymkode: 51c29...ca8 Nei det er ikke OCD. Og om du virkelig har fått satt denne diagnosen av helsepersonell er det veldig merkelig at du kan komme med den påstanden Anonymkode: e7c8c...379 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni Så lenge du ikke er ekstremt allergisk mot noe av innholdet går det nok helt fint... Anonymkode: c39ea...22a
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei det er ikke OCD. Og om du virkelig har fått satt denne diagnosen av helsepersonell er det veldig merkelig at du kan komme med den påstanden Anonymkode: e7c8c...379 Joda det kan det være. Jeg hadde det sånn som ts. Livredd for sånne ting. Tvangstanker, og mye sånn. Redd for kjemikalier, smitte det over på ting, få ting på huden osv. jeg har ocd. Og vært på ocd kurs på dps. Så jeg har fått diagnosen av helsepersonell. Kan også være at noen bare er litt mer bekymret enn andre og stiller spørsmål om det her inne. Det tenker jeg må være lov!! Uten at folk skal le av det. Anonymkode: 9c6ae...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #19 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenkte meg ikke om, og brukte hendene uten hansker etter å ha brukt vanish på noen flekker. Er det farlig? Vasket meg på hendene med en gang. Anonymkode: e1926...919 Veldig farlig, men å være kørka er hakket farligere ! Anonymkode: 21f24...406
AnonymBruker Skrevet 25. juni #20 Skrevet 25. juni Som noen over her sier; Ingen problem. Gjør dette «hele tiden» Anonymkode: c7c07...778
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå