AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Er maten billigere der når man spiser ute siden man må betale 20 prosent tips ? Altså siden kundene skal betale lønna så de slipper skatter og avgifter ! Anonymkode: 22aab...cb4
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Det har steget veldig der de siste årene, så slettes ikke like billig lenger. Anonymkode: e591a...b06
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Absolutt ikke billig. Det som der i mot er veldig rimelig i forhold til her er fastfood som McDonald’s etc. Anonymkode: 46bb7...43e 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Norske priser pluss på det meste. Samt meget dyr alkohol. Med 20-30% tips på hele sulamitten blir det svært kostbart. Anonymkode: dbf8b...ab7
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Kommer an på hvor i USA, men i de dyrere statene synes jeg prisnivået nærmer seg norsk. Fast food er billig, og buffetsteder. Anonymkode: 3ce75...f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå