AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Vi har tre katter. Den eldste pleide å legge seg på fanget mitt. Da vi fikk ny kattunge ble dette slutt. Hun nekter å legge seg i fanget lenger og har holdt ord i fem år. Hun liket å være nær meg og legger seg rett ved siden av så ofte hun kan. Så hater meg ikke. De to andre kattene pleier å legge seg i fanget hver dag. Kå har jo vært borte en uke. Kom hjem på søndag. De to har demonstrativt nektet å legge seg i fanget siden. ps! Hadde kattepasser. Anonymkode: c996b...931
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #2 Skrevet 50 minutter siden Nei. De straffer deg ikke. Kan tenkes at terriotriet nå er forandret og pus da ikke føler seg trygg nok på fanget ditt lengre. Katter er ikke flokkdyr. Dra flere katter inn i et hus endrer lett dynamikken Anonymkode: 42146...5c5 1
Tabris Skrevet 45 minutter siden #3 Skrevet 45 minutter siden Nei, de straffer ikke og de er ikke langsinte. Katter funker ikke slik. Det er også normalt at katter er mer distanserte etter man har vært borte en stund. De har begynt å venne seg til at livet nå er uten deg (de vet jo ingenting om ferie og midlertidige reiser) og har blitt mer distanserte og selvstendige. Så blir de vant med at du er hjemme igjen etter en liten stund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå