AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Hvis man kun har på seg en hatt. Er man da naken? Hva om man kun har på seg en truse. Er man da naken? Hva om man har på seg sokker, sko, genser, hansker, skjerf og en bukse som klippet opp i skrittet. Er man da naken? Er naken knyttet til kjønnsorgan? Hvis kjønnsorganet ikke er synlig, så er man ikke naken uansett hva man ellers har på seg eller ikke? Anonymkode: d2b0b...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Man er naken om man ikke har på klær annet enn en hatt på hodet. Man har på klær om man har på genser, jakke, sokker,sko og hatt. Men man har nakent underliv. Jeg regner meg ikke som naken når jeg har på truse. Men jeg er jo nesten naken. Anonymkode: 038d4...005 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hvis man kun har på seg en hatt. Er man da naken? Ja. med hatt. Hva om man kun har på seg en truse. Er man da naken? Ja, med truse. Hva om man har på seg sokker, sko, genser, hansker, skjerf og en bukse som klippet opp i skrittet. Er man da naken? Man er en blotter i alle fall. Er naken knyttet til kjønnsorgan? Hvis kjønnsorganet ikke er synlig, så er man ikke naken uansett hva man ellers har på seg eller ikke? Man er også naken om rumpa er bar eller overkroppen er bar. Naken på overkroppen… Anonymkode: 226a0...54f 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden You can leave your hat on…😁 Anonymkode: a5e6d...1aa 4
Beneath the Moon Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden (endret) Ingen klesplagg. som skjuler kjønnsorganene. Da er man naken. Endret 11 timer siden av Beneath the Moon 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Er man naken med hatt og karlosjer? Anonymkode: 85040...4d2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er man naken med hatt og karlosjer? Anonymkode: 85040...4d2 Hvis er karlosjer? Anonymkode: b10da...5f4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er man naken med hatt og karlosjer? Anonymkode: 85040...4d2 Det heter kalosjer. Og ja, selvfølgelig. Utenom på føttene og hodet. Gjør du deg vanskelig? Anonymkode: 226a0...54f 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Ikke plagc på kroppen er å være naken, hart og solbriller har ikke noe med nakenhet å gjøre Anonymkode: a221c...2b7
Crazydoglady Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man kun har på seg en hatt. Er man da naken? Hva om man kun har på seg en truse. Er man da naken? Hva om man har på seg sokker, sko, genser, hansker, skjerf og en bukse som klippet opp i skrittet. Er man da naken? Er naken knyttet til kjønnsorgan? Hvis kjønnsorganet ikke er synlig, så er man ikke naken uansett hva man ellers har på seg eller ikke? Anonymkode: d2b0b...4bd Det kommer vell litt an på kontekst, driver man restaurant kjøkken så er man vell strengt tatt for naken selv om man har på truse. Man er også for naken til å gå på butikken eller ut på byen, selv om man teknisk sett ikke er naken.. de fleste ville nok ikke kalt mennesker i undertøy nakne selv om de befant seg i en situasjon hvor bare undertøy ikke var tilstrekkelig påkledning. De fleste ville vell antagelig følt seg nakne om de sto i bare undertøyet i en situasjon hvor det ikke var helt greit å gjøre. Selv om vi ikke hadde kalt det å være naken. Så i dagligtalen brukes det nok om å ikke ha klær på kroppen, da hovedsakelig for å dekke intime områder. Ergo vil man fortsatt sannsynligvis bli kalt naken selv om man har på sokker eller hatt, men ingenting annet. På den annen side hadde man sannsynligvis ikke blitt kalt naken om man hadde på seg bukse og topp, men likevel feks hadde eksponert kjønnsorgan, men likevel upassende åpenbart. For min del er naken en naken kropp.. mellom ankler og nakke. Helt naken. Bikini/undertøy da er man ikke lenger naken. Sokker og hatt= naken Endret 9 timer siden av Crazydoglady 1
Virrevirrevapp Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er man naken med hatt og karlosjer? Anonymkode: 85040...4d2 Da er man som det heter i eventyret, "hverken naken eller kledd". https://eventyrene.no/ikke-kjorende-og-ikke-ridende/ 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Det kommer an på hvem vi snakker om. Han her er for eksempel naken på dette bildet: Haka mi datt ned på gulvet da jeg så det. 😳💜 Anonymkode: 5b2a2...3b4 2
Plexi Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer an på hvem vi snakker om. Han her er for eksempel naken på dette bildet: Haka mi datt ned på gulvet da jeg så det. 😳💜 Anonymkode: 5b2a2...3b4 Tok meg et sekund før jeg forsto det. You naughty girl
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Plexi skrev (1 minutt siden): Tok meg et sekund før jeg forsto det. You naughty girl Var ikke forberedt. Her er han påkledd: My victorian heart! 😳 Anonymkode: 5b2a2...3b4 1
Fru Uperfekt Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man kun har på seg en hatt. Er man da naken? Hva om man kun har på seg en truse. Er man da naken? Hva om man har på seg sokker, sko, genser, hansker, skjerf og en bukse som klippet opp i skrittet. Er man da naken? Er naken knyttet til kjønnsorgan? Hvis kjønnsorganet ikke er synlig, så er man ikke naken uansett hva man ellers har på seg eller ikke? Anonymkode: d2b0b...4bd En er naken når en ikke har noe på seg
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kommer an på hvem vi snakker om. Han her er for eksempel naken på dette bildet: Haka mi datt ned på gulvet da jeg så det. 😳💜 Anonymkode: 5b2a2...3b4 Han er naken her ja! 💜 Alt er relativt Anonymkode: b161d...f43 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå