Gå til innhold

PostNord sender til feil pakkeskap


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

PostNord sender mange pakker jeg bestiller til spesifikt skap, videre til feil pakkeskap. Tror at i luftlinje så er det kortest mtp avstand, men i virkeligheten er det over et fjell. Så enten må jeg ligge ut på fjelltur eller så må jeg ta tre busser. Det er helt håpløst. Kan man få endret det?

Anonymkode: ef10f...9cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. 

Anonymkode: 780c1...099

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. 

Anonymkode: 780c1...099

Du gjør ikke aĺltid det. Noen ganger bestemmer postnummer. Her blor det veldig langt unna der jeg bor.

Anonymkode: de245...cb7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

PostNord sender mange pakker jeg bestiller til spesifikt skap, videre til feil pakkeskap. Tror at i luftlinje så er det kortest mtp avstand, men i virkeligheten er det over et fjell. Så enten må jeg ligge ut på fjelltur eller så må jeg ta tre busser. Det er helt håpløst. Kan man få endret det?

Anonymkode: ef10f...9cb

Du kan endre favorittskap inne på postnordappen, men det betyr ikke de nødvendigvis sender dit.

Du må ringe kundesenterer og be de sende den tilbake. Har gjort det ett par ganger.

 

Anonymkode: de245...cb7

  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. 

Anonymkode: 780c1...099

Som jeg skriver i hi, jeg bestiller til et spesifikt pakkeskap. PostNord endrer det ofte. Og det er forresten ikke alltid man kan velge heller.

Anonymkode: ef10f...9cb

Skrevet

Det skjer støtt og stadig. Da jeg en gang spurte var det pga ønsket skap var fullt. Kan jo forstå det egentlig, ikke lett å beregne i forkant om det vil være ledig eller ei. Noen henter jo pakker samme dag mens andre venter lenge. Skulle de ha reservert plass ville det vært veldig dårlig utnyttelse hvor det ofte var tomme bokser, siden man da måtte ha holdt av hver luke i hele henteperioden. 

Anonymkode: ccfd9...d18

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det skjer støtt og stadig. Da jeg en gang spurte var det pga ønsket skap var fullt. Kan jo forstå det egentlig, ikke lett å beregne i forkant om det vil være ledig eller ei. Noen henter jo pakker samme dag mens andre venter lenge. Skulle de ha reservert plass ville det vært veldig dårlig utnyttelse hvor det ofte var tomme bokser, siden man da måtte ha holdt av hver luke i hele henteperioden. 

Anonymkode: ccfd9...d18

Men da må de levere hjem. Man har betalt for en tjeneste og valgt skap der man kan hente.

Her går det ikke busser til det skapet de velger å levere til hvis skapet er fult.

Anonymkode: de245...cb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...