AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden PostNord sender mange pakker jeg bestiller til spesifikt skap, videre til feil pakkeskap. Tror at i luftlinje så er det kortest mtp avstand, men i virkeligheten er det over et fjell. Så enten må jeg ligge ut på fjelltur eller så må jeg ta tre busser. Det er helt håpløst. Kan man få endret det? Anonymkode: ef10f...9cb
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. Anonymkode: 780c1...099
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. Anonymkode: 780c1...099 Du gjør ikke aĺltid det. Noen ganger bestemmer postnummer. Her blor det veldig langt unna der jeg bor. Anonymkode: de245...cb7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): PostNord sender mange pakker jeg bestiller til spesifikt skap, videre til feil pakkeskap. Tror at i luftlinje så er det kortest mtp avstand, men i virkeligheten er det over et fjell. Så enten må jeg ligge ut på fjelltur eller så må jeg ta tre busser. Det er helt håpløst. Kan man få endret det? Anonymkode: ef10f...9cb Du kan endre favorittskap inne på postnordappen, men det betyr ikke de nødvendigvis sender dit. Du må ringe kundesenterer og be de sende den tilbake. Har gjort det ett par ganger. Anonymkode: de245...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Når du bestiller fra en nettside, får du opp flere alternativer til ulike pakkeskap i nærheten av deg. Hvis du ikke endrer det, så går det automatisk til det pakkeskapet som er valgt. Anonymkode: 780c1...099 Som jeg skriver i hi, jeg bestiller til et spesifikt pakkeskap. PostNord endrer det ofte. Og det er forresten ikke alltid man kan velge heller. Anonymkode: ef10f...9cb
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #6 Skrevet 39 minutter siden Det skjer støtt og stadig. Da jeg en gang spurte var det pga ønsket skap var fullt. Kan jo forstå det egentlig, ikke lett å beregne i forkant om det vil være ledig eller ei. Noen henter jo pakker samme dag mens andre venter lenge. Skulle de ha reservert plass ville det vært veldig dårlig utnyttelse hvor det ofte var tomme bokser, siden man da måtte ha holdt av hver luke i hele henteperioden. Anonymkode: ccfd9...d18
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #7 Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det skjer støtt og stadig. Da jeg en gang spurte var det pga ønsket skap var fullt. Kan jo forstå det egentlig, ikke lett å beregne i forkant om det vil være ledig eller ei. Noen henter jo pakker samme dag mens andre venter lenge. Skulle de ha reservert plass ville det vært veldig dårlig utnyttelse hvor det ofte var tomme bokser, siden man da måtte ha holdt av hver luke i hele henteperioden. Anonymkode: ccfd9...d18 Men da må de levere hjem. Man har betalt for en tjeneste og valgt skap der man kan hente. Her går det ikke busser til det skapet de velger å levere til hvis skapet er fult. Anonymkode: de245...cb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå