AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:19 #1 Skrevet onsdag kl. 11:19 Hei, jeg går hele tiden rundt med en tom følelse etter at jeg tok en abort i begynnelsen av året. Ut i fra situasjonen jeg var i var valget riktig. Jeg var også bare i uke 7 i svangerskapet, så man vet jo ikke om fosteret var levedyktig.. men selv om jeg vet at det var riktig, så har jeg en tom følelse, og en følelse av at jeg angrer. Jeg har også hatt en parter som ikke har stilt opp og ikke hørt hvordan jeg har det. Han er mer opptatt av å løpe etter 20-åringen. Vi begge er i midten av 30-årene. Selv om han har oppført seg dårlig overfor meg så håper jeg at vi finner tilbake til hverandre. Hvorfor håper jeg på det? Hvordan har dere kommet dere igjennom lignende situasjoner? Altså angående aborten og relasjonen til barnefaren ? Anonymkode: 35465...9c5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:25 #2 Skrevet onsdag kl. 11:25 Du søker trøst i fantasien av hva kunne ha vært. Anonymkode: c23fa...04d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:28 #3 Skrevet onsdag kl. 11:28 Det går over hvis du slutter å gi det næring. Det er vel mest drømmen om noe som brast. Anonymkode: d3dc8...b17 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:35 #4 Skrevet onsdag kl. 11:35 Da har du lært og tar aldri abort igjen. Sørg for sikker prevensjon framover. Anonymkode: fa4d9...061
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:53 #5 Skrevet onsdag kl. 11:53 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Da har du lært og tar aldri abort igjen. Sørg for sikker prevensjon framover. Anonymkode: fa4d9...061 Planen var å ikke ta abort, men det er ikke lett når en mann sier at han absolutt ikke ønsker barn nå. Samtidig så tilsier din egen økonomiske situasjon at man ikke kan stå i det alene. Jeg gikk på p-piller Anonymkode: 35465...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Det som er bakdelen med abort Jeg angret i åresvis. Fikk nytt barn og det hjalp en del. Men tar aldri bort alt. Det barnet er borte og valget er tatt. Vil alltid tenke på hvem det var eller hva det kunne vært. En naturlig sorg man får ved å fjerne ett barn. Anonymkode: 5029b...871
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå