Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg går hele tiden rundt med en tom følelse etter at jeg tok en abort i begynnelsen av året. Ut i fra situasjonen jeg var i var valget riktig. Jeg var også bare i uke 7 i svangerskapet, så man vet jo ikke om fosteret var levedyktig.. men selv om jeg vet at det var riktig, så har jeg en tom følelse, og en følelse av at jeg angrer. Jeg har også hatt en parter som ikke har stilt opp og ikke hørt hvordan jeg har det. Han er mer opptatt av å løpe etter 20-åringen. Vi begge er i midten av 30-årene. Selv om han har oppført seg dårlig overfor meg så håper jeg at vi finner tilbake til hverandre. Hvorfor håper jeg på det? Hvordan har dere kommet dere igjennom lignende situasjoner? Altså angående aborten og relasjonen til barnefaren ?

Anonymkode: 35465...9c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du søker trøst i fantasien av hva kunne ha vært. 

Anonymkode: c23fa...04d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det går over hvis du slutter å gi det næring. Det er vel mest drømmen om noe som brast.

Anonymkode: d3dc8...b17

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Da har du lært og tar aldri abort igjen. Sørg for sikker prevensjon framover.

Anonymkode: fa4d9...061

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Da har du lært og tar aldri abort igjen. Sørg for sikker prevensjon framover.

Anonymkode: fa4d9...061

Planen var å ikke ta abort, men det er ikke lett når en mann sier at han absolutt ikke ønsker barn nå. Samtidig så tilsier din egen økonomiske situasjon at man ikke kan stå i det alene. Jeg gikk på p-piller 

Anonymkode: 35465...9c5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er bakdelen med abort 

Jeg angret i åresvis. Fikk nytt barn og det hjalp en del. Men tar aldri bort alt. Det barnet er borte og valget er tatt. Vil alltid tenke på hvem det var eller hva det kunne vært. En naturlig sorg man får ved å fjerne ett barn. 

Anonymkode: 5029b...871

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...