AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:08 #1 Skrevet onsdag kl. 11:08 Når man har barn sammen og blir skilt. Så er man tante eller onkel for barn på ex sin side. Er man tante eller onkel selv om man ikke har noe med ex å gjøre lenger? Barna er jo fortsatt søskenbarn. Anonymkode: 7c1e9...622
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:14 #2 Skrevet onsdag kl. 11:14 Det kommer an på mye og hvor tett forholdet var, hvor lenge osv. Da min tante skilte seg i min nesten voksne alder, fortsatte jeg å kalle onkel for onkel. Det var så innarbeidet og naturlig. Vet om mange som har gjort det samme. Hvis det blir slutt mellom svigersønnen min og ene datteren min, så blir det nok ikke naturlig å kalle ham for onkel lenger, i og med at barnabarna er så liten - og sees så sjelden - at de aldri kommer til å huske henne, f.eks. Anonymkode: c060d...28a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:17 #3 Skrevet onsdag kl. 11:17 I teorien nei, men jeg kaller fremdeles ekskonen til onkel for tante. Kusinen min kaller forsatt min mor for tante selv om foreldrene mine er skilt. Anonymkode: 96c07...eee
veronica<3 Skrevet onsdag kl. 11:23 #4 Skrevet onsdag kl. 11:23 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg