Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått jobbtilbud offshore med fastlønn. Hva burde jeg tenke på ved lønnsforhandling? Dette er min første offshore-stiling. Så er ute på dypt vann. 

Anonymkode: d6f86...420

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har fått jobbtilbud offshore med fastlønn. Hva burde jeg tenke på ved lønnsforhandling? Dette er min første offshore-stiling. Så er ute på dypt vann. 

Anonymkode: d6f86...420

Hihi bokstavelig talt. Måtte bare. Sorry. Har ingen tips. 

Anonymkode: 15917...363

AnonymBruker
Skrevet

Synes du tilbudet er for dårlig? Har du noen gode forhandlingskort på hånden? 

Anonymkode: 8e9c6...9db

Skrevet

Jeg ville takket ja til det første tilbudet, om dette er din første jobb!

Anonymkode: f3f18...b0a

  • Liker 1
Skrevet

Er det ikke tariffavtale?

Uansett er det umulig å si noe om lønnsforhandlingene dine når vi ikke vet hva lønna er, hvilken stilling du er tilbudt og hvilke kvalifikasjoner du har.🤷‍♀️

Skrevet

Er det vanlig å forhandle om lønn før mann har fått jobben?

Anonymkode: f5abd...955

Skrevet

Er det en fastlønn eller en basislønn / grunnlønn som er regulert av tariffavtale? Er det krav til sokkelkompetanse i stilingen? Hva med tillegg ofr eksempel ventelønn, natt osv? 

Anonymkode: feec4...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...