AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg har fått jobbtilbud offshore med fastlønn. Hva burde jeg tenke på ved lønnsforhandling? Dette er min første offshore-stiling. Så er ute på dypt vann. Anonymkode: d6f86...420
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har fått jobbtilbud offshore med fastlønn. Hva burde jeg tenke på ved lønnsforhandling? Dette er min første offshore-stiling. Så er ute på dypt vann. Anonymkode: d6f86...420 Hihi bokstavelig talt. Måtte bare. Sorry. Har ingen tips. Anonymkode: 15917...363
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Synes du tilbudet er for dårlig? Har du noen gode forhandlingskort på hånden? Anonymkode: 8e9c6...9db
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #4 Skrevet 51 minutter siden Jeg ville takket ja til det første tilbudet, om dette er din første jobb! Anonymkode: f3f18...b0a 1
Portia Catonis Skrevet 18 minutter siden #5 Skrevet 18 minutter siden Er det ikke tariffavtale? Uansett er det umulig å si noe om lønnsforhandlingene dine når vi ikke vet hva lønna er, hvilken stilling du er tilbudt og hvilke kvalifikasjoner du har.🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #6 Skrevet 15 minutter siden Er det vanlig å forhandle om lønn før mann har fått jobben? Anonymkode: f5abd...955
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Skrevet 13 minutter siden Er det en fastlønn eller en basislønn / grunnlønn som er regulert av tariffavtale? Er det krav til sokkelkompetanse i stilingen? Hva med tillegg ofr eksempel ventelønn, natt osv? Anonymkode: feec4...df8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå