Gå til innhold

Kliner dere med pulevennene deres?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tilbringer dere tid sammen? Bare knuller, ser film? Skravler? 

Anonymkode: f73d0...214

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ofte klint med dem ja. Har kun hatt noen veldig få "lekekametater" da, mest erfaring med ONS. Men klining er det mange som liker selv om man ikke er kjærester.

M27

Anonymkode: becb7...908

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det skrubber kraftig hvis vi ikke kliner og koser. Vi kan slikke hverandre i rumpa men ikke kline, liksom.

Nei…..

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å dele en flaske vin eller ta et par øl, se film, skravle, lage mat eller bestille noe, og ja vi kliner. Veldig naturlig del av foreplay for min del og hele akten egentlig. 

Anonymkode: cd81e...a3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi pleier å dele en flaske vin eller ta et par øl, se film, skravle, lage mat eller bestille noe, og ja vi kliner. Veldig naturlig del av foreplay for min del og hele akten egentlig. 

Anonymkode: cd81e...a3b

Hvem tar initiativ til treff? 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt pulevenner,kline har jeg ikke orket på over 30 år🤣

Anonymkode: 15ab6...22b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mange i tidlig 20 årene, det var ulikt fra hver. Han ene han spurte om vi ikke kunne spise middag, overnatte og være litt mer sammen og ikke kun sex, enda INGEN av oss hadde følelser. Andre hadde jeg bare sex med og dro igjen. 

Anonymkode: 2e153...dea

Skrevet

Jeg går i gang på klining og kyssing, så det er helt uaktuelt å tenne uten.

• Liker 1
Skrevet

Kysser/kliner gjerne under akten/foreplay osv men ikke nødvendigvis så mye utover det selv om flere har vært en del sammen, sett film, spist mat osv. Så, litt mindre kyssing/klining enn med typisk kjæreste, sånn blir det jo naturlig nok når man ikke er forelsket og fullstendig oppslukt i hverandre. Men for meg iallefall er det likevel en del av å ha seksuell omgang. Så ett kyss når vi møtes og masse klining når vi hiver oss over hverandre. Utenfor det er det mer bre kos og samvær om begge synes det er greit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, sex uten klining og kyssing er rart.

Anonymkode: ef657...9b4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er en pulevenn ?

Anonymkode: 7eb3a...741

• Nyttig 1
Skrevet

Har ikke sex uten klining. Det beste er litt småklining gjennom dagen, etterfulgt av en lang økt på kvelden🥳

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hva er en pulevenn ?

Anonymkode: 7eb3a...741

En man har sex med uten at man er i et forhold. En venn man puler med=pulevenn. 

Anonymkode: 2e153...dea

Skrevet

Ja, kjører fulle spekteret. Om jeg kan slikke fitta hennes, putte pikken her og der på henne, så kan jeg kysse henne også. Om jeg bare var ute etter en klinisk måte å komme på, så kan jeg tatt meg en runk med gummihansker.

Sex er noe jeg har med en ekte person, og om jeg først skal ha sex, så står hele spekteret på menyen... uansett om vi er et i et fast forhold eller bare er ute etter ukomplisert sex.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

mann her.  når jeg har en pulevenninne kliner jeg selvsagt med henne når hun kommer, før, under og etter sexen, og et kyss når hun går. har sjelden gjort noe med pulevenninner utenom i sengen, men på noen konserter med en dame jeg var p.venn med. litt rart, men greit. klinte ikke på konserten. aldri middag, film eller slikt med pulevenninner.  

Anonymkode: 42da9...dc0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 10.27):

Hvordan tilbringer dere tid sammen? Bare knuller, ser film? Skravler? 

Oftest bare sex, men hender vi begge spør om å kline litt og. Som et savn for hva man kan ha i et forhold.

Av ulike årsaker er det ingen av oss som ønsker å gå inn i et forhold. 

Anonymkode: ba801...b48

Skrevet

Ja, selvfølgelig, klining er fuel for kåthet..

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot en mann slikke fitta mi i dag og jeg sugde ham. Det var deilig men jeg likte ikke klininga. For intimt. 

Det skal ikke skje igjen uansett. 

Anonymkode: 9a662...925

AnonymBruker
Skrevet

Noen av dem 

Anonymkode: c5e81...cbd

Skrevet

Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...