AnonymBruker Skrevet 24. juni #1 Skrevet 24. juni Kvinne 30. Slank og ok+ trent. Jeg vet det er vanlig å svette i rumpa. Men hvorfor i alle dager svetter jeg bare i rumpa? Får aldri svettemerker i armhulene eller på ryggen. Kan ikke gå i noe annet enn svart tights. Noen med lignende erfaringer? Hvorfor er det slik? Hva kan man gjøre? Anonymkode: b9ee5...972
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni Er så individuelt hvor man svetter mest. Anonymkode: 963d2...276 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Nei, jeg svetter ikke i rumpa, men under armene, på ryggen, brystet, panna osv. Anonymkode: 95ba2...d7f
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni Prøv A-derma cytelium drying spry! Fås kjøpt på apoteket. Anonymkode: 95ba2...d7f 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni Jeg svetter mye mellom beina sånn at det ser ut som jeg har tissa meg skikkelig ut. Og jeg tenker aldri over det når jeg velger tights 🥲 Av alle ting så svetter jeg også noe veldig like under knærne. Når jeg løper strømmer det svette nedover forsiden av leggene. Anonymkode: 4b61d...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni Tydeligvis veldig individuelt ja! Jeg svetter ingenting mellom beina, under armer, på bryst eller rygg😅 Til og med aldri hatt en svettedråpe rennende ned panna! AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv A-derma cytelium drying spry! Fås kjøpt på apoteket. Anonymkode: 95ba2...d7f Tusen takk!! TS Anonymkode: b9ee5...972
AnonymBruker Skrevet 25. juni #7 Skrevet 25. juni Kjøpte Stop24, håper den funker🙏🏼 TS Anonymkode: b9ee5...972
AnonymBruker Skrevet 25. juni #8 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjøpte Stop24, håper den funker🙏🏼 TS Anonymkode: b9ee5...972 Pespirex er fantastisk hvis stop24 ikke virker. Anonymkode: 963d2...276
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Pespirex er fantastisk hvis stop24 ikke virker. Anonymkode: 963d2...276 Tusen takk!!🙏🏼 TS Anonymkode: b9ee5...972
AnonymBruker Skrevet 25. juni #10 Skrevet 25. juni Hvis en har "gammeldagse" treningsklær som har romslig plass til en menneskekropp i seg, så er det ingenting å se. Tights skulle ha vært forbudt alle steder hvor en er blant folk. Hilsen tante Ågot fra Lom. Anonymkode: 60df8...66a 1 1
NoaideBiehtar Skrevet 25. juni #11 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis en har "gammeldagse" treningsklær som har romslig plass til en menneskekropp i seg, så er det ingenting å se. Tights skulle ha vært forbudt alle steder hvor en er blant folk. Hilsen tante Ågot fra Lom. Anonymkode: 60df8...66a Men i romslige klær kan man kjenne svettedråpene renne nedover leggene 🤯🤯 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni #12 Skrevet 25. juni Skjønner ikke hva som er galt med å svette i rumpa.. Når jeg ser en dame er svett i rumpa synes jeg bare det ser søtt ut. Anonymkode: e3f38...060
Diry72 Skrevet 25. juni #13 Skrevet 25. juni Må nesten spørre, hva synes dere damer om menn som svetter mye på treningssenter?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #14 Skrevet 25. juni Jeg bruker menstruser under trening... Anonymkode: f8312...9bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #15 Skrevet 25. juni Diry72 skrev (11 minutter siden): Må nesten spørre, hva synes dere damer om menn som svetter mye på treningssenter? Naturlig og logisk. Bryr meg ingenting om det. Stinker han, synes jeg han bør ta en dusj og muligens vurdere bytte til ny deo. Man trenger ikke stinke selv om man er svett. Det er gammel svette som stinker, ikke fersk. Men det er jammen mange menn som oser gammel svettestank på treningssenteret. Anonymkode: f8312...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #16 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg bruker menstruser under trening... Anonymkode: f8312...9bb Jeg svetter i lyskene. Vil en menstruse løse noe av dette problemet tror du? Og blir man ikke klam av disse trusene? Anonymkode: 77c9c...ed2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #17 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg svetter i lyskene. Vil en menstruse løse noe av dette problemet tror du? Og blir man ikke klam av disse trusene? Anonymkode: 77c9c...ed2 Jeg tror mine er fra Lindex, og de har hjulpet med all slags svette fra underlivet. De sitter godt og puster godt. Nå vet ikke jeg hvor mye jeg/du svetter i forhold til den andre, men det funker bra for meg. Jeg svetter både i rumpesprekk og lysk. Anonymkode: f8312...9bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni #18 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tror mine er fra Lindex, og de har hjulpet med all slags svette fra underlivet. De sitter godt og puster godt. Nå vet ikke jeg hvor mye jeg/du svetter i forhold til den andre, men det funker bra for meg. Jeg svetter både i rumpesprekk og lysk. Anonymkode: f8312...9bb Tusen takk for svar. Kanskje jeg skulle ha testet en slik truse da. Jeg svetter ikke mye, men det er litt ubehagelig allikevel. Anonymkode: 77c9c...ed2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå