Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg bor på et sted med dyr og de har blitt veldig glad i meg og jeg i dem. Vi går på turer og leker sammen. De slipper å være alene mye av dagen da de egentlige eierne er borte en del (jobb).

Utfordringen er at jeg kunne ønske meg en utdanning. Da må jeg flytte.

Da kjenner jeg på at dyrene blir alene og de mister noen som er en stor bidragsyter for deres velvære.

Hva skal jeg gjøre?...

Anonymkode: 78dfd...62b

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du vet nok veldig godt at du kan flytte siden dyrene ikke er dine, så her fisker du nok bare etter støtte. Men si gjerne fra til de som eier dem slik at de evt kan gjøre endringer slik at dyrene ikke er så mye alene.

Anonymkode: d16ed...2f1

  • Nyttig 1
Skrevet

Dyrene er glad i deg her og nå. De glemmer deg deg, for de lever i nuet. Du kan ikke la være å flytte for noen dyr som ikke er dine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...