AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei, Jeg bor på et sted med dyr og de har blitt veldig glad i meg og jeg i dem. Vi går på turer og leker sammen. De slipper å være alene mye av dagen da de egentlige eierne er borte en del (jobb). Utfordringen er at jeg kunne ønske meg en utdanning. Da må jeg flytte. Da kjenner jeg på at dyrene blir alene og de mister noen som er en stor bidragsyter for deres velvære. Hva skal jeg gjøre?... Anonymkode: 78dfd...62b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Du vet nok veldig godt at du kan flytte siden dyrene ikke er dine, så her fisker du nok bare etter støtte. Men si gjerne fra til de som eier dem slik at de evt kan gjøre endringer slik at dyrene ikke er så mye alene. Anonymkode: d16ed...2f1 1
Beneath the Moon Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Dyrene er glad i deg her og nå. De glemmer deg deg, for de lever i nuet. Du kan ikke la være å flytte for noen dyr som ikke er dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå