Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en jente en stund, hun er både søt og hyggelig. Tenkte faktisk å ta henne med som følge i min nieses konfirmasjon. Jeg spurte hvilken bunad hun har, og da svarte hun at hun hadde ikke!! Jeg ble litt paff, for trodde dette var en selvfølge?!? Vet ikke om jeg kan ta henne med i konfirmasjonen da, for alle andre kommer til å ha bunad, og hun vil skille seg veldig ut og skape negative reaksjoner. Og det kommer til å bli mange slike situasjoner i fremtiden. 

Hun hadde ikke store planer om å skaffe bunad heller, sa hun prioriterte å spare til viktigere ting. Jeg føler dette er et stort rødt flagg. Hadde begynt å se for meg en fremtid med henne, men nå vet jeg ikke helt.

Tanker?

Anonymkode: da18b...148

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg?? Klær er da aldri rødt flagg!! Nå får folk faen gi seg med disse røde flaggene?

Anonymkode: 30722...a28

• Liker 31
  • Nyttig 10
Skrevet

Rødt flagg å ikke ha et plagg til 50k? 😂 En selvfølge? 😂 Ja klart det.. 😂 

Må jo si.. Det er vel du som er et rødt flagg 😂 

• Liker 20
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Dette er lavnivå trolling. Legg litt mer arbeid i neste forsøk

• Liker 25
  • Nyttig 15
Skrevet

Haha, la henne gå. Hvis det er en dealbreaker for deg, så er du vel mer enn normalt opptatt av status og fasade. 
Det er helt normalt å ikke ha et plagg til 50- 100 000.

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker hele du er et rødt flagg

Anonymkode: 454a1...105

• Liker 13
  • Nyttig 6
Skrevet

Klassisk "AnonymBruker"-trolling. 

• Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Herrefred nå må folk gi seg. Er du virkelig så trangsynt ts eller skulle du tatt deg en tur ut i sola? 

Anonymkode: 338f2...732

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har datet en jente en stund, hun er både søt og hyggelig. Tenkte faktisk å ta henne med som følge i min nieses konfirmasjon. Jeg spurte hvilken bunad hun har, og da svarte hun at hun hadde ikke!! Jeg ble litt paff, for trodde dette var en selvfølge?!? Vet ikke om jeg kan ta henne med i konfirmasjonen da, for alle andre kommer til å ha bunad, og hun vil skille seg veldig ut og skape negative reaksjoner. Og det kommer til å bli mange slike situasjoner i fremtiden. 

Hun hadde ikke store planer om å skaffe bunad heller, sa hun prioriterte å spare til viktigere ting. Jeg føler dette er et stort rødt flagg. Hadde begynt å se for meg en fremtid med henne, men nå vet jeg ikke helt.

Tanker?

Tenker du kan spandere bunad på henne, og kjøpe en sjakett til deg selv. Viktig med bekledning som kan benyttes på dagtid

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

oioioi, jeg syns så absolutt du skal avslutte denne relasjonen for hennes del.. og så se litt på deg selv og egne "røde flagg" 

Anonymkode: 8feb7...619

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tanker?

Hvis du er så jævla rik kjøp bunad til henne eller en festdrakt. 

Anonymkode: cfc38...55c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er så liten sak å bruke 40-60 tusen på ett antrekk kan vel du bare kjøpe en til henne!

Problem løst.

Anonymkode: bc0e2...3e4

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan da ingen tro er sant... Jeg pleier ikke å hyle om troll i tråder, men her må det da være ganske tydelig. 

Anonymkode: bb5b8...cda

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

0/10 trolling.

• Liker 6
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hun skal ikke belastet økonomisk for jålehysteriet ditt.

Anonymkode: cfc38...55c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det rødt flagg - damer uten bunad er kjent for å være mer voldelige (både fysisk, psykisk og økonomisk) enn jenter med bunad.

Anonymkode: 05430...c21

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at mange tror dette er trolling, og det kan det godt være, men uansett om akkurat denne tråden kan være trolling, faktum er at en slik holdning ikke er uvanlig.

Vi har ikke tradisjon for bunad i min familie, mens i min manns familie, og min svigerinnes familie (brors kone) er bunad vanlig.
Vi uten bunad har opplevd litt av hvert i den sammenheng.  Det har vært mest godmodig erting, men også (små)frekke kommentarer om økonomi.

Anonymkode: 40e20...f11

• Hjerte 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tanker?

Er du aldri ute på 17 mai eller? Finnes ett hav av de med og uten bunad. En bunad er dyrt og i brukes sjelden, men mindre det e mye bryllup, konfirmasjoner, dåp eller runde tall feiringe samt 17 Mai.

Jeg har ikke en av de dyreste bunadene men komplett så kom den på nærmere 100K. Har hatt den i 6 år og brukt den 7 ganger.

Hbis det at hun ikke har bunad skal fås et til å tvile på forholdet, så gjør henne den tjenesten å gjør det slutt. Hun fortjener så enormt mye bedre enn deg.

Ditt troll!!!

Endret av Eva-Lena
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åpenbart trolling, men.. 

det er rart å komme i en setting som dette uten bunad. Jeg ville lurt mer på foreldrene hennes egentlig. Jeg var hun med kjipe foreldre , og det var ubekvemt både i familiesammenkomster der alle - kusiner, fettere, tremeninger - var kledd i bunad og ikke jeg. Og også i mitt første forhold, jeg trakk meg fra hans sin niese sin konfirmasjon fordi jeg følte meg så dust . Jeg kjøpte meg selvsagt bunad så fort det lot seg gjøre, og det var ikke på grunn av mangelen på bunad det ble slutt . 

Anonymkode: 9c1d9...01b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...