Run Skrevet 23. juni #1 Skrevet 23. juni Jeg fant en salgsvare, sjekket hvilke varehus som har varen i min størrelse, valgte klikk og hent og så er det frakt på 49 kr? Skal verken sendes til meg eller til en annen butikk.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #2 Skrevet 24. juni De har tatt betalt for klikk og hent siden nyttår. Har vært flere ganger i avisene, og mange tråder her om det. Anonymkode: ef170...d17 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #3 Skrevet 24. juni Jeg synes det er irriterende, men jeg skjønner det jo. Det er ikke akkurat kjempegode resultater i den bransjen, og det er en jobb man kan ta betalt for. Kjøpte nettopp ny mobil, og måtte betale 200 kr for å få påmontert beskyttelsesskjerm. Det har vært gratis tidligere. Men jeg betaler heller enn å få det til akkurat sånn passe selv. Anonymkode: fb3ae...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #4 Skrevet 24. juni At de tar 10kr for å hente varen slik den er klar i kassen kunne vært innafor. Men 49kr latterlig. Anonymkode: cb85a...751 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni #5 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg synes det er irriterende, men jeg skjønner det jo. Det er ikke akkurat kjempegode resultater i den bransjen, og det er en jobb man kan ta betalt for. Kjøpte nettopp ny mobil, og måtte betale 200 kr for å få påmontert beskyttelsesskjerm. Det har vært gratis tidligere. Men jeg betaler heller enn å få det til akkurat sånn passe selv. Anonymkode: fb3ae...7b5 Det er da på alle modeller fra fabrikk. Anonymkode: cb85a...751 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni #6 Skrevet 24. juni For hver som synes dette gebyret er greit er det mange flere som reagerer og heller bestiller et annet sted. Så tror de taper mer enn de vinner. En tid hvor XXL sliter er en tid hvor dette iallfall burde vært gratis for å trekke flere til seg. Det skal mer enn disse 49,- til for å redde de. Anonymkode: 1bb52...c5a
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni Velkommen etter! Dette er vel godt diskutert allerede…? Anonymkode: d7bc2...11d 1
Run Skrevet 24. juni Forfatter #8 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Velkommen etter! Dette er vel godt diskutert allerede…? Anonymkode: d7bc2...11d Jeg har trodd at det er snakk om frakt fra lager til varehus. Frakt fra varehus X til henteboks i varehus X gir null mening.
AnonymBruker Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Run skrev (17 timer siden): Jeg fant en salgsvare, sjekket hvilke varehus som har varen i min størrelse, valgte klikk og hent og så er det frakt på 49 kr? Skal verken sendes til meg eller til en annen butikk. Du kan plukke varen fra hylla i butikken gratis. Anonymkode: 6ed89...884 3
Run Skrevet 24. juni Forfatter #10 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan plukke varen fra hylla i butikken gratis. Anonymkode: 6ed89...884 Hadde det bare vært så vel. Dro til butikken og så har de liksom ikke varen likevel. 7 stk i følge nettsiden. Man bør uansett tilby klikk og hent gratis.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå