AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Hvilken sekk bruker dere som håndbagasje? Og hvor mange liter er den? Må være godkjent som håndbagasje 😊 Anonymkode: 694e1...5b3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Bruker DB hugger 30 L Anonymkode: 232de...eb2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Jeg har denne: https://www.fjellsport.no/merker/exped/exped-cruiser-35-black-melange-46-57-cm?channable=01384b6964003331332d35353630bf&variantId=313-5560&gad_source=1&gad_campaignid=23941265895&gclid=CjwKCAjw3ejRBhAdEiwADkqPn9qMaST2i4fENNB_Thvou9DdQDVL_1STXcx6QyTbr7cqQEzxj5zNVRoCpRYQAvD_BwE 35 liter, veldig solid, mange praktiske løsninger og behagelig å gå med. Kjøpte den i fjor, men har fått testa den på en tremåneders reise og er veldig fornøyd. Jeg reiser kun med håndbagasje, og får plass til det jeg behøver i denne. Liker også at den har litt lavere vekt enn andre tilsvarende sekker, til tross for at den ikke mangler noe på kvaliteten. Jeg reiser mye og det er viktig for meg å ikke bære tyngre enn nødvendig. Anonymkode: eb79c...c49
SPOCA Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Mannen og jeg har kjøpt oss hver vår Zeesack, 30 L. Veldig fornøyde!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå