Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sekk bruker dere som håndbagasje? Og hvor mange liter er den? Må være godkjent som håndbagasje 😊

Anonymkode: 694e1...5b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker DB hugger 30 L

Anonymkode: 232de...eb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har denne: https://www.fjellsport.no/merker/exped/exped-cruiser-35-black-melange-46-57-cm?channable=01384b6964003331332d35353630bf&variantId=313-5560&gad_source=1&gad_campaignid=23941265895&gclid=CjwKCAjw3ejRBhAdEiwADkqPn9qMaST2i4fENNB_Thvou9DdQDVL_1STXcx6QyTbr7cqQEzxj5zNVRoCpRYQAvD_BwE

35 liter, veldig solid, mange praktiske løsninger og behagelig å gå med. Kjøpte den i fjor, men har fått testa den på en tremåneders reise og er veldig fornøyd. Jeg reiser kun med håndbagasje, og får plass til det jeg behøver i denne. Liker også at den har litt lavere vekt enn andre tilsvarende sekker, til tross for at den ikke mangler noe på kvaliteten. Jeg reiser mye og det er viktig for meg å ikke bære tyngre enn nødvendig.

 

Anonymkode: eb79c...c49

Skrevet

Mannen og jeg har kjøpt oss hver vår Zeesack, 30 L. Veldig fornøyde! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...