AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Syntes du at det er verdt prisen på 250kr i måneden? Får du noen interessante fordeler som man ikke får som SAGA-kunde? Anonymkode: 87e63...945
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden mener du formuesforvaltning? Rådgivningskontrakt? Anonymkode: ef245...4af
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Vurderte å skaffe det, men opplever å få dekket mitt behov som SAGA-kunde. De jeg kjenner som bruker Private banking-fordelene reiser mer, benytter advokat- og legetjenestene, osv. Praktisk å slippe telefonkø som SAGA- og Private banking-kunde, men jeg synes det er veldig kleint å få beskjed om at jeg er «en spesielt viktig kunde» hver eneste gang jeg ringer. 🫣 Jeg har vært i kontakt med noen Private banking-ansatte tidligere, da kundene hadde én fast ansatt å forholde seg til. Det var veldig kjekt. Opplevde at det reduserte saksbehandlingstiden. Det har de dessverre gått bort ifra nå. Anonymkode: 2f7fb...c5d
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Jeg har Nordea Private Banking. For det første betyr det mye økonomisk at forvaltningskostnadene blir lavere. I tillegg opplever vi en enorm verdi i den gode rådgivningen vi får underveis. Det gjelder ikke bare smarte investeringer og plasseringer, men også strategisk rådgivning rundt skatt, spesielt når det kommer til uttak av midler og generasjonsbytte/fordeling til familie. På toppen av det økonomiske kommer de eksklusive reisefordelene. Det å ha tilgang til lounger, prioritet i køen, og umiddelbar hjelp ved forsinkelser eller ombooking av billetter, gjør reisehverdagen utrolig mye lettere. Anonymkode: 72610...075
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har Nordea Private Banking. For det første betyr det mye økonomisk at forvaltningskostnadene blir lavere. I tillegg opplever vi en enorm verdi i den gode rådgivningen vi får underveis. Det gjelder ikke bare smarte investeringer og plasseringer, men også strategisk rådgivning rundt skatt, spesielt når det kommer til uttak av midler og generasjonsbytte/fordeling til familie. På toppen av det økonomiske kommer de eksklusive reisefordelene. Det å ha tilgang til lounger, prioritet i køen, og umiddelbar hjelp ved forsinkelser eller ombooking av billetter, gjør reisehverdagen utrolig mye lettere. Anonymkode: 72610...075 Er det rådgiving - eller salg av aktivt forvaltede fond som underpresterer? Og er kostnadene reelt sett billigere enn hos andre? Eller får dere bare rabatt på en pris som i utgangspunktet ikke er konkurransedyktig? Anonymkode: a61fb...343 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden Jeg har fått tilbud fra de om det mange ganger, men ser virkelig ikke fordelen. Jeg har ikke behov for å snakke jevnlig med en selger i en bank, jeg styrer fint økonomien min selv. Ikke lokker de med noe attraktivt heller. Anonymkode: 653fb...f6b 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det rådgiving - eller salg av aktivt forvaltede fond som underpresterer? Og er kostnadene reelt sett billigere enn hos andre? Eller får dere bare rabatt på en pris som i utgangspunktet ikke er konkurransedyktig? Anonymkode: a61fb...343 Det er verdifullt å ha en rådgiver som faktisk tør å ta personlige veddemål på dine vegne, og som treffer. De kan kombinere en solid og billig baseportefølje, med brede indeksfond, og flere mindre, nøye utvalgte enkeltsaksjer, aktive fond eller bransjefond. Det er selvsagt viktig å være aktiv selv også, stille kritiske spørsmål, og følge godt med på den samlede avkastningen for valgene de gjør. Av og til får Private Banking-miljøer tilgang til lukkede fondsklasser og plasseringer. For meg har rådgiveren blant annet hjulpet med å unngå skattesmell på flere hundre tusen kroner. Det hjelper på. Anonymkode: 72610...075
TheLegendBellaGoth Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Vi har fond, aksjer og slikt delvis i Nordea og delvis i UBS (Sveitsisk bank) og synes det er fint, men UBS er bedre enn de nordiske bankene er vår erfaring
piggrokken Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Har fått tilbud, men takket nei, føler jeg ikke har behov for det, har fått tilbud om saga også, men bruker banken så lite (har kun innskudd, ikke lån) at den gangen annethvert år jeg ringer til DnB, synes jeg vanlig kundeservice gir gode nok svar. Det var en tid de ringte hver måned og spurte om dette. Siden jeg jobber på natta ble jeg til slutt så lei at jeg ringte de for å klage, har ikke blitt ringt til etterpå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå