Gå til innhold

Helene Spilling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun må jo være den perfekte fotballfruen? Virker så jordbær og søt. 
Ser at hun ikke følger noen av Ødegård sin familie på Instagram, vet dere om de er uvenner? 

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
ForumMaria skrev (4 timer siden):

Hun må jo være den perfekte fotballfruen? Virker så jordbær og søt. 
Ser at hun ikke følger noen av Ødegård sin familie på Instagram, vet dere om de er uvenner? 

Seriøst? Er dette noe du virkelig går inn på Instagram og sjekker? 
Virker som folk har altfor mye dødtid.

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet

Hun er vakker både inni og utenpå. Digger at hun har gjort hekling populært igjen. Angående familiære forhold, synes jeg det er fornuftig at hun holder det mest mulig privat.

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet
Jordbærogfløte skrev (5 timer siden):

Hun er vakker både inni og utenpå. Digger at hun har gjort hekling populært igjen. Angående familiære forhold, synes jeg det er fornuftig at hun holder det mest mulig privat.

Flott dame på alle vis 

• Liker 3
Skrevet
Pusern3 skrev (23 minutter siden):

Flott dame på alle vis 

Inntrykket er at hun er en god mor og en god kone til Martin. Han virker veldig fornøyd i hvert fall 😊 Så driver hun og hekler og gir bort mønsteret til alle gratis - men med en liten oppfordring om å gi litt Vipps til barnekreftforeningen. Fint tiltak synes jeg 👍

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (På 24.6.2026 den 1.04):

Inntrykket er at hun er en god mor og en god kone til Martin. Han virker veldig fornøyd i hvert fall 😊 Så driver hun og hekler og gir bort mønsteret til alle gratis - men med en liten oppfordring om å gi litt Vipps til barnekreftforeningen. Fint tiltak synes jeg 👍

Ja, den gesten sier mye om hvordan hun tenker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...