Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #21 Skrevet 26. april 2006 eller brun skai. ← Nesten like ille som "Blue sky" med Drama eller Creation eller Guffe og Møkki eller hva de nå til enhver tid kalte seg...
Gjest Miloine Skrevet 26. april 2006 #22 Skrevet 26. april 2006 (endret) Nesten like ille som "Blue sky" med Drama eller Creation eller Guffe og Møkki eller hva de nå til enhver tid kalte seg... ← Muffe & Gækki, huff, jeg likte dem jeg Du hadde et bedre navn på dem. Husker alle jentene i klassen fikk plutselig behov for hvilebriller i styrke +0,25, og disse var innrammet i rosa eller mintgrønne store plastinnfatninger. Måtte fanden forby dette å komme på moten igjen. Endret 26. april 2006 av Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #23 Skrevet 26. april 2006 Måtte fanden forby dette å komme på moten igjen. ← Hvis ikke han vil, stiller Guden frivillig! Til å forby, altså.
Gjest Bodillen Skrevet 26. april 2006 #24 Skrevet 26. april 2006 Har dere helt glemt Isba-støvler med røde syltestrikker istedenfor lisser? Jeg arvet både dem og min mørkeblå Millètjakke av søsteren min. Levis 501, Mefisto-sko, Lacoste og Busnell-gensere....
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #25 Skrevet 26. april 2006 Har dere helt glemt Isba-støvler med røde syltestrikker istedenfor lisser? Jeg arvet både dem og min mørkeblå Millètjakke av søsteren min. Levis 501, Mefisto-sko, Lacoste og Busnell-gensere.... ← Sent 70-tall og tidlig 80-tall det Bodillen - Forsøker du å juge på alderen?
Gjest Bodillen Skrevet 26. april 2006 #26 Skrevet 26. april 2006 Sent 70-tall og tidlig 80-tall det Bodillen - Forsøker du å juge på alderen? ← Døh! Jeg gikk ut av ungdomsskolen i -83, og alle gikk i sånt!
punktom Skrevet 26. april 2006 #27 Skrevet 26. april 2006 Hallo. Hvem bruker mikro i 2006? Det er jo så 90s.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #28 Skrevet 26. april 2006 Det stemmer det, det var jo kjempetrendy med skinnslips og strikkeslips. Selvlysende skjerf, torvvanter og lue vare også et must Hm, her er noe mer Hvite tennissokker med striper utenpå buksa Hull i olabuksa Skrev «drittsekk» på skolesekken – etter at The Kids var vasket vekk Da gryterett var eksotisk Syntes Pusur var stilig Valgte beta-spiller ikke VHS. Gikk i Poco Loco-dress på 17. mai Cola med peanøtter Trodde at en datamaskin var bedre jo større den var Millet dunjakke!! Rosa, cerise eller mintgrønn skulle det være Old Spice og Brut var det eneste som kunne brukes som aftershave – å søte skaper så feil man kan ta Hvite gummistøvler med nedbrett BUGG var en bestselger Vi drakk «glasscola» Halv Sju var det kuleste programmet som fantes Frossenpizza kom inn i butikkene Falwty Towers og ”The Black Adder” Live Aid Høyt tupert hår Sovjetiske ubåter Hawaii-skjortene Ballongskjørt eller haremsbukse Ball, Bosselini, PocoLoco, BikBok… Peach Canei, Bacardi og Cola, Pommac… Puls, Nye Takter, Okej, Bravo... Norge slo England i fotball Da Brå brakk staven Arne Treholt Madonna Å ja The Boss: Bruce Springsteen Det var tider det! Øl, pizza og videogenerasjonen ← Men glasscola drikker jeg fremdeles Den lista var helt glimrende. Jeg hadde glemt cola med peanøtter.... men lurer på om det kanskje kan ha vært tidligere? ← :klø: Det som virkelig får meg til å grøsse er tanken på syrevaskede jeans med enten tegneseriestoff innfelt på sidene, eller brun skai. ← Åh, det fikk jeg av pappa! Jeg var så glad og stolt at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Husker alle jentene i klassen fikk plutselig behov for hvilebriller i styrke +0,25, og disse var innrammet i rosa eller mintgrønne store plastinnfatninger. Måtte fanden forby dette å komme på moten igjen. ←
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #29 Skrevet 26. april 2006 Hallo. Hvem bruker mikro i 2006? Det er jo så 90s. ← Jeg. Men nå gikk jeg i Isba og Busnell på 70-tallet også da. Hva brukes istedenfor micro da?
punktom Skrevet 26. april 2006 #30 Skrevet 26. april 2006 Jeg. Men nå gikk jeg i Isba og Busnell på 70-tallet også da. Hva brukes istedenfor micro da? ← Da vel det eneste man kan bruke en micro til er å poppe popcorn er det mer bærekraftig å kjøpe seg en popcornpopper. Mulig småbarnsforeldre ser fordelen i en micro med tanke på å varme opp mat, men jeg har på følelsen at de ikke akkurat selger like mange maskiner i dag som de gjorde på 90-tallet. Microen var litt som wapen. Artig en liten stund, men man fant ut at det holdt fint med det gamle (mobil/pc og komfyr).
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #31 Skrevet 26. april 2006 Da vel det eneste man kan bruke en micro til er å poppe popcorn er det mer bærekraftig å kjøpe seg en popcornpopper. For noe fullstendig talentløst pølsevev - går nemlig an å tine brø i micro også for tenk. Men jeg tar ditt råd til etterretning, og skal vurdere å kjøpe meg en komfyrmobil.
punktom Skrevet 26. april 2006 #32 Skrevet 26. april 2006 For noe fullstendig talentløst pølsevev - går nemlig an å tine brø i micro også for tenk. Men jeg tar ditt råd til etterretning, og skal vurdere å kjøpe meg en komfyrmobil. ← Tine brød i microen er bare so 90s. Tine melk er hva som gjelder i 2006. Men ikke i microen.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2006 #33 Skrevet 26. april 2006 Tine brød i microen er bare so 90s. Tine melk er hva som gjelder i 2006. Men ikke i microen. ← Vås og pølsevev igjen. Nå er det Q-melk som gjelder, fordi de har så fin kork på kartongene.
Gjest gjest1 Skrevet 26. april 2006 #34 Skrevet 26. april 2006 Lurte du på det med cola og peanøtter, Pulver? Vi puttet peanøtter i colaen... men jeg innbilder meg at det var sent på 70-tallet for jeg kan ikke huske at jeg drev med denslags etter at jeg fikk barn... Cola med peanøtter er faktisk godt... lurer på hvem som kom på den ideen egentlig?
Anglofil Skrevet 26. april 2006 #35 Skrevet 26. april 2006 (endret) Jeg er så glad jeg ble født i 1986 og ikke før. *grøss* Men jeg har da noen fine bilder av meg selv med kreppa hår og hårbøyler med sløyfe på siden i blå, rød, svart, hvit, lysrosa og mørkrosa. Berlinmurens fall må vel også ned, en spesiell dag, siden jeg fylte 3 år den dagen, nemlig den 9. november. Har noen fæle bilder av pappa med hockeysveis og mamma med permanent, med mintgrønne ball-gensere. Jeg var selvsagt kledd opp i samme sortiment. Men jeg er faktisk gammel nok til at jeg fikk med meg at pc var noe fjernt og underlig en gang i tida. Husker bestevenninna mi på barneskolen fikk ny pc med Windows 95, gjett om jeg var misunnelig! Og min første mobil fikk jeg i 7. klasse, en meget fin Bosch mobil. Mvh Yvonne Endret 26. april 2006 av yvonne
Anglofil Skrevet 26. april 2006 #36 Skrevet 26. april 2006 Lurte du på det med cola og peanøtter, Pulver? Vi puttet peanøtter i colaen... men jeg innbilder meg at det var sent på 70-tallet for jeg kan ikke huske at jeg drev med denslags etter at jeg fikk barn... Cola med peanøtter er faktisk godt... lurer på hvem som kom på den ideen egentlig? ← Peanøtter i colaen?! Aldri hørt om. Jøss, der lærte jeg meg noe nytt. Mvh Yvonne
Gjest ikke gammel nok Skrevet 27. april 2006 #37 Skrevet 27. april 2006 Skulle ønske jeg hadde vært fjortis på 80 tallet, høres veldig ut og Jeg er nok like gammel som deg jeg Yvonne, for foreldrene mine hadde også de sveisene som foreldrene dine beskriver Mamma hadde også rosa store brilleinnfatninger
Gjest Gjest_Knut_* Skrevet 19. august 2006 #38 Skrevet 19. august 2006 (endret) Registrerer at mange har hatt Millet dunjakker. Noen som fortsatt har dem? Er veldig interessert i å kjøpe dersom de ikke er i bruk. Kontakt på mail xxx Mvh Knut E-postadressen er fjernet. Våre regler. Druscilla - mod Endret 19. august 2006 av Druscilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå