Harlekin Skrevet tirsdag kl. 09:13 #1 Skrevet tirsdag kl. 09:13 (endret) Er det noen som har tips til fine opplevelser i Billund utenom Legoland (som selvsagt er på planen)? Og gode steder å spise? 2 voksne og 2 store barn. Endret tirsdag kl. 09:15 av Harlekin
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:25 #2 Skrevet tirsdag kl. 09:25 Fin dyrehave der også, løveparken Anonymkode: 970b9...a5c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:47 #3 Skrevet tirsdag kl. 09:47 Giveskud zoo. Kjempefin, kjører med bil igjennom den med bil, dyrene går løse ute. Anonymkode: d7507...1ff 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:48 #4 Skrevet tirsdag kl. 16:48 Lego House. Synes personlig det var enda gøyere enn Legoland. Anonymkode: cf90c...860 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:03 #5 Skrevet tirsdag kl. 19:03 Lalandia hvis dere er glad i basseng og bading. Anonymkode: 8d037...6f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå