Leppeblomst Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Har du vært på et spennende retreat? Hvor? Hva slags behandlinger/opplegg tok du?
AnonymBruker Skrevet 25. juni #2 Skrevet 25. juni Aldri vært. Men finnes vel en del som tilbyr yoga og mindfullness/meditasjon. Ellers er det verdt å sjekke hva som tilbys. Ønsker du alle måltidene inkludert? Ønsker du mulighet for å gjøre litt på egenhånd uten et bestemt og overfylt opplegg? Anonymkode: 2b48a...0e2
AnonymBruker Skrevet 25. juni #3 Skrevet 25. juni Solstrand på Os er bra, Villa Copenhagen er mer urbant plassert, men lekkert. Ystad Saltsjöbad, kan jeg også anbefale- vakkert, rolig og nede på jorden. The Retreat ved blå lagune på Island er en spesiell opplevelse og om du vil tett på natur, er dette et veldig bra valg. Det er noe med roen på Island Anonymkode: 9fced...8f5
AnonymBruker Skrevet 25. juni #4 Skrevet 25. juni Jeg har vært på Nattika, ayurvedisk retreat i India. Nydelig sted med aturvediske behandlinger, god mat og strand. Mannen min fikk pancha karma jeg fikk bare massasje, fordi jeg var gravid. Anonymkode: 01904...a6d
AnonymBruker Skrevet 25. juni #5 Skrevet 25. juni The Well. Kunne tenkt meg å flytte inn på det stedet ❤️ Anonymkode: e70e7...e5d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå