BE28 Skrevet mandag kl. 20:03 #1 Skrevet mandag kl. 20:03 Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:09 #2 Skrevet mandag kl. 20:09 Jeg husker også dette. Mener det var smaker fra forskjellige land, og at det var to krydderposer som hang sammen på midten, en til kjøtt og en til dip. Anonymkode: d770e...47e 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:12 #3 Skrevet mandag kl. 20:12 BE28 skrev (8 minutter siden): Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der. Jeg husker også noe lignende!! Anonymkode: 2df48...35a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:19 #4 Skrevet mandag kl. 20:19 https://www.matoppskrift.no/ingrediens/toro-wraps-greek Jeg fant! Anonymkode: d770e...47e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:21 #5 Skrevet i går, 00:21 Husker at de var gode! Anonymkode: 263ac...256
Kaneel Skrevet 58 minutter siden #6 Skrevet 58 minutter siden BE28 skrev (På 22.6.2026 den 22.03): Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der. Husker de, spiste fengselsledelsen varianten mest og husker ikke hva de andre het. Savner dem de var super gode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå