Gå til innhold

Wraps fra 2000 tallet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. 
 

Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker også dette. Mener det var smaker fra forskjellige land, og at det var to krydderposer som hang sammen på midten, en til kjøtt og en til dip.

Anonymkode: d770e...47e

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
BE28 skrev (8 minutter siden):

Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. 
 

Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der. 

Jeg husker også noe lignende!! 

Anonymkode: 2df48...35a

AnonymBruker
Skrevet

Husker at de var gode!

Anonymkode: 263ac...256

Skrevet
BE28 skrev (På 22.6.2026 den 22.03):

Jeg er født i 1998, og familien vår handlet alltid ukeshandel på Rema1000 da jeg var liten. Jeg har et så sterkt minne om en type wraps innpakning med en slags krydderblanding som vi alltid kjøpte. Mener å huske at det bare het «Wraps», pakningen var som på nåtidens tortilla lefser, bare med oransj farge utenpå og med noen illustrerte hender. Krydderblandingen med rømme var så godt, og har ikke klart å glemme den siden den ble borte. 
 

Kan det ringe noen bjeller hos dere? Jeg har snakket opp og ned med ChatGPT, men ingen hjelp der. 

Husker de, spiste fengselsledelsen varianten mest og husker ikke hva de andre het. Savner dem de var super gode 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...