AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Hei jenter! Dette er kanskje et litt spesielt spørsmål, men jeg må bare spørre fordi jeg og en venninne havnet i en veldig morsom diskusjon her om dagen. Er det flere her inne som kan finne på å onanere mens de ser på fotballkamper? Altså, ikke nødvendigvis fordi selve spillet er sexy, men kanskje på grunn av stemningen, spenningen, eller rett og slett fordi det er mange veltrente menn på skjermen i 90 minutter? Og et oppfølgingsspørsmål til dere som gjør det: Er det noe dere gjør generelt under fotballkamper, eller skjer det bare når det er ekstra mye følelser i sving – som når Norge spiller landskamp? Er det patriotismen eller bare Erling Braut Haaland som gjør utslaget? 😂 Håper på ærlige (og gjerne anonyme) svar, er så nysgjerrig på om dette er mer vanlig enn man tror! Anonymkode: adab3...8ea
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Ja, har alltid gjort det. Anonymkode: bc5dd...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): rett og slett fordi det er mange veltrente menn på skjermen i 90 minutter? eh, nei. Anonymkode: e19fd...aab 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Tanken har ALDRI slått meg. Anonymkode: 26988...bd2 7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Det er jo nettopp derfor litt enkle guttar alltid er så opptatt av fotball. Anonymkode: c5409...0f5 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo nettopp derfor litt enkle guttar alltid er så opptatt av fotball. Anonymkode: c5409...0f5 Stemmer. Broren min runker til damefotball. Han er bare på i noen minutter. Har aldri sett ferdig en eneste kamp. Anonymkode: bc5dd...ba2 1 1
Mardina Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Nei. Liker ikke fotball uansett 😂 Og jeg trenger ikke onanere, jeg har allerede en deilig mann jeg kan ha sex med når jeg vil 😁 1
Pingvinen Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Elsker sport, og spesielt fotball. Det gir meg så mye glede. Aldri vurdert å onanere da. Kommer ikke til å begynne med det heller 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni Nei...onanerer mer enn jeg ser på fotball. Og aldri til fotball🤷♀️ Anonymkode: 42dc8...838
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Eeeh.. nei.. tanken har aldri slått meg. Jeg ser fotball ukentlig. Har ALDRI blitt kåt på en fotballspiller. Jeg ser jo på sporten. Ser ikke på kroppen til spillerne 😬 Anonymkode: 8ace5...7b8 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Nei, tanken har aldri slått meg og kan ikke si at det ville fristet. Anonymkode: e7629...989
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni Fotball og fotballspillere gir skikkelig turn off her, så nei. Anonymkode: 1bc25...828
AnonymBruker Skrevet 23. juni #14 Skrevet 23. juni Tror jeg blir mer tørr enn våt når det kommer til å se på fotballkamp, så nei Anonymkode: 0a788...2ec
Trolltunge Skrevet 23. juni #15 Skrevet 23. juni Nei. Egentlig burde jeg nok ikke se fotball angående slikt, for jeg får heller hodepine av det 😅
AnonymBruker Skrevet 23. juni #16 Skrevet 23. juni Jeg gjør 😅 for første gang i dag. Og ikke av mangel på sex men er spenning og er sent. Så ja 🫣 Anonymkode: 137ec...f93
AnonymBruker Skrevet 23. juni #18 Skrevet 23. juni Det har jeg aldri gjort. Er en sexglad dame på snart femti som har lagt merke til mange deilige spillere oppigjennom de siste tretti årene. Kunne aldri falt meg inn å tilfredsstille meg selv under en fotballkamp. Jeg tenker heller at herlighet så heldig dama til den og den er som kan krype inn i armkroken hans når kvelden kommer. Ps; synes imidlertid ikke alltid de mest kjente spillerne er mest sexy😉 Anonymkode: 86e30...3de
AnonymBruker Skrevet 23. juni #19 Skrevet 23. juni Grunnen til at så mange menn liker fotball, er vel nettopp fordi da kan de endelig klemme og kysse på andre menn uten å bli uglesett. Og de får se på AnonymBruker skrev (15 timer siden): mange veltrente menn Det er noe homoerotisk med denne herrefotballen. Happy pride Helt ærlig, de fleste på banen er faktisk ikke noe å se på. Kroppene kan være fine, men ansiktene er ikke noe tiltrekkende. Haaland er typisk eksempel. Anonymkode: e19fd...aab
Beneath the Moon Skrevet 23. juni #20 Skrevet 23. juni Nei, det er det siste jeg tenker på. Tåpelig spørsmål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå