Gå til innhold

Alkohol og nakkesmerter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig anspent som person og sliter mye med vond nakke, men av å til når jeg drikker og er anspent før så kan jeg få sterkere nakkesmerter( som er så sjukt vonde) noen som har opplevd?

Anonymkode: e5dd4...967

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt!

Anonymkode: afb83...b02

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt!

Anonymkode: afb83...b02

Hva kommer det av? Jeg får jo panikk når jeg blir brisen fordi smertene blir så intense😅vært siden jeg var 16-17 er nå 25

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉

Anonymkode: 205b3...cf6

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉

Anonymkode: 205b3...cf6

Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣

Anonymkode: 3d529...fd7

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣

Anonymkode: 3d529...fd7

Haha heldig!🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...