AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg er veldig anspent som person og sliter mye med vond nakke, men av å til når jeg drikker og er anspent før så kan jeg få sterkere nakkesmerter( som er så sjukt vonde) noen som har opplevd? Anonymkode: e5dd4...967
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt! Anonymkode: afb83...b02
Anonym21345 Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt! Anonymkode: afb83...b02 Hva kommer det av? Jeg får jo panikk når jeg blir brisen fordi smertene blir så intense😅vært siden jeg var 16-17 er nå 25
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉 Anonymkode: 205b3...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉 Anonymkode: 205b3...cf6 Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣 Anonymkode: 3d529...fd7
Anonym21345 Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣 Anonymkode: 3d529...fd7 Haha heldig!🤣🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå