AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg er veldig anspent som person og sliter mye med vond nakke, men av å til når jeg drikker og er anspent før så kan jeg få sterkere nakkesmerter( som er så sjukt vonde) noen som har opplevd? Anonymkode: e5dd4...967
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt! Anonymkode: afb83...b02
Anonym21345 Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt! Anonymkode: afb83...b02 Hva kommer det av? Jeg får jo panikk når jeg blir brisen fordi smertene blir så intense😅vært siden jeg var 16-17 er nå 25
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉 Anonymkode: 205b3...cf6 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har faktisk opplevd det motsatte noen ganger i det siste! Et par glass vin, og er mye bedre dagen etter. Sikkert fordi at jeg slapper av 😉 Anonymkode: 205b3...cf6 Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣 Anonymkode: 3d529...fd7
Anonym21345 Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Samme her. Alkohol er beste smertestillende i verden. Derfor drikker jeg svært skjeldent, for det er så altfor fristende å være smertefri 🫣 Anonymkode: 3d529...fd7 Haha heldig!🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Anonym21345 skrev (10 timer siden): Hva kommer det av? Jeg får jo panikk når jeg blir brisen fordi smertene blir så intense😅vært siden jeg var 16-17 er nå 25 Kanskje bare la være å drikke? Alternativ 2: drikke og leve med smertene. Anonymkode: 84a37...afd
Anonym21345 Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje bare la være å drikke? Alternativ 2: drikke og leve med smertene. Anonymkode: 84a37...afd Ja, jeg drikker aldri. Dette var min første gang i år, på en festival😅ble bare med den ene dagen, ikke todagers
snillOnkel Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni Mener ikke å skremme deg, men hodgkins lymfom (en type lymfekreft) er kjent for å gi smerter i lymfeknutene (i halsen) etter alkohol. Er det i lymfeknutene smertene sitter? I så fall anbefaler jeg fastlegetime.
Anonym21345 Skrevet 23. juni #10 Skrevet 23. juni snillOnkel skrev (3 timer siden): Mener ikke å skremme deg, men hodgkins lymfom (en type lymfekreft) er kjent for å gi smerter i lymfeknutene (i halsen) etter alkohol. Er det i lymfeknutene smertene sitter? I så fall anbefaler jeg fastlegetime. Jeg vet, men dette har vært i snart 10 år😅kan umulig være det
snillOnkel Skrevet 23. juni #11 Skrevet 23. juni Anonym21345 skrev (1 time siden): Jeg vet, men dette har vært i snart 10 år😅kan umulig være det Ok, da er det mindre sannsynlig. Hypotese 2 er at du overdriver headbanging. Høre på mindre rocka musikk?
Anonym21345 Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni snillOnkel skrev (23 timer siden): Ok, da er det mindre sannsynlig. Hypotese 2 er at du overdriver headbanging. Høre på mindre rocka musikk? Det kan godt hende😅jeg er veldig anspent i nakken før jeg drikker også
AnonymBruker Skrevet 2. juli #13 Skrevet 2. juli Anonym21345 skrev (På 22.6.2026 den 21.24): Hva kommer det av? Jeg får jo panikk når jeg blir brisen fordi smertene blir så intense😅vært siden jeg var 16-17 er nå 25 Aner ikke 😅 Det er veldig vondt, stikker/svir/iser på en måte. Har også hatt det i mange år. Har fibromyalgi, så er også veldig anspent i kjeven. Aner ikke om det har sammenheng Anonymkode: afb83...b02
Anonym21345 Skrevet 7. juli #14 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 2.7.2026 den 19.38): Aner ikke 😅 Det er veldig vondt, stikker/svir/iser på en måte. Har også hatt det i mange år. Har fibromyalgi, så er også veldig anspent i kjeven. Aner ikke om det har sammenheng Anonymkode: afb83...b02 Jo det har det helt sikkert!
AnonymBruker Skrevet 7. juli #15 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 21.23): Ikke i nakken, men i kjeven. Er også veldig anspent i utgangspunktet. Utrolig vondt! Anonymkode: afb83...b02 Samme her! Anonymkode: a5372...5ec
AnonymBruker Skrevet 7. juli #16 Skrevet 7. juli AnonymBruker skrev (På 22.6.2026 den 21.20): Jeg er veldig anspent som person og sliter mye med vond nakke, men av å til når jeg drikker og er anspent før så kan jeg få sterkere nakkesmerter( som er så sjukt vonde) noen som har opplevd? Anonymkode: e5dd4...967 Jeg får migrene av alkohol, så jeg har ikke drukket en dråpe på over 3 år. Anonymkode: 425fa...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå