Gå til innhold

Legoblomst til de ansatte i barnehagen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutten vår skal begynne på skolen, jeg har kjøpt legoblomst til de ansatte. Tenkte å legge med et kort med feks "Siden tålmodigheten din aldri visner, fortjener du en blomst som gjør det samme!" Eller "En varig blomst til en som gjør en varig forskjell i hverdagen min" et eller annet.

Hva synes dere om den ideen?

Anonymkode: d06c6...fa6

• Liker 12
  • Hjerte 9
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig! 

Anonymkode: 093ce...52e

• Liker 8
Skrevet

Veldig koselig! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gutten vår skal begynne på skolen, jeg har kjøpt legoblomst til de ansatte. Tenkte å legge med et kort med feks "Siden tålmodigheten din aldri visner, fortjener du en blomst som gjør det samme!" Eller "En varig blomst til en som gjør en varig forskjell i hverdagen min" et eller annet.

Koselig 😊

Anonymkode: b2eff...4dc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig fin og koselig ide. Flott at foreldre evner å anerkjenne lærere og barnehage ansatte, de gjør en viktig jobb og får nok som regel stort sett høre det når foreldre er misfornøyd, synes alle foreldre generelt sett kunne vært flinkere til å gjøre det du forslår her :) 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Koselig.

Tenker at "blomsten" egentlig ikke nødvendig. Kortet med gode ord vil glede mest.

Anonymkode: 59918...ed8

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig, vi hadde hatt blomsten på pauserommet, og koset oss med å bygge den sammen. 

Anonymkode: 95a11...55a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Små deler i de pakkene der. Får håpe at barna ikke får tak i den fine blomsten.

Anonymkode: b49c2...1e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Små deler i de pakkene der. Får håpe at barna ikke får tak i den fine blomsten.

Anonymkode: b49c2...1e9

Det finnes lego i barnehagen fra før. 

Anonymkode: 44701...a8a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres veldig koselig ut!

Samtidig undrer jeg meg litt over hvorfor man i hytt og gevær skal gi gaver til barnehageansatte? 🤔 For all del, de gjør en fantastisk jobb! 

Anonymkode: 91180...c28

• Liker 4
Skrevet

Stikkordet er jo jobb. 
Et hyggelig kort holder i massevis. De Lego-blomstene er jo kjempedyre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig koselig ❤️

Anonymkode: bab03...74d

AnonymBruker
Skrevet

En legoblomst er enda en ubrukelig nipsgreie som bare samler støv, den eneste forskjellen er at man i tillegg må bygge den selv (noe jeg neppe hadde giddet, jeg har ikke den interessen). Kort er fint og holder lenge.

Anonymkode: edc82...9ef

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte 2 sånne små blomster i en pakke, til hver av dem for å ta med hjem! Sånne søte små, happyblomst eller hva det het=)

Syntes de var så søte, og var på en måte et symbol på han og den voksne. Teit tenkt kanskje, men det var d jeg tenkte dær og da.

Ts.

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det lov? Det er jo en gave på mange 100kr…

Anonymkode: 27d26...a86

AnonymBruker
Skrevet

Har jobbet i bhg, og hadde syntes det var en veldig koselig gave å få❤️

Anonymkode: 3f88b...d91

AnonymBruker
Skrevet

Håper det er lov da jeg allerede har kjøpt det til hele avdelingen (8 stk) ..

Har til hver jul kjøpt en svær kurv med masse godt på deling, det har de hvertfall blitt veldig glad for=)

Ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det lov? Det er jo en gave på mange 100kr…

Anonymkode: 27d26...a86

Har lov til å motta gaver opptil 500 kroner. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør man med legoblomst, utover å bygge den? For meg ville det vært en ekkel, ubrukelig plastdings. Er det meningen at disse blomstene skal stå fremme i stua liksom? Ville 100 % heller hatt en bukett levende blomster som visnet etter 5 dager.

Anonymkode: d515a...b06

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva gjør man med legoblomst, utover å bygge den? For meg ville det vært en ekkel, ubrukelig plastdings. Er det meningen at disse blomstene skal stå fremme i stua liksom? Ville 100 % heller hatt en bukett levende blomster som visnet etter 5 dager.

Anonymkode: d515a...b06

Ååh så negativ da gitt. Skal man først snakke om plast så kan Man like gjerne starte med hva man har hjemme. Sikkert mye ubrukelig ting man har selv.

Anonymkode: d7c92...bb6

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...