AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Er det noen som har kjøpt slushmaskin som de er fornøyd med? Vurderer Ninja slushi eller gladkokken sin, noen som har en av de? Anonymkode: 88f04...2d3
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Ja, vi kjøpte til jul. Den er mye i bruk. Kan lage fløteis også i vår, men det har vi bare gjort en gang. Anonymkode: c9903...746
mommyaka Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Ninja... bruker den hverdag... inntil 2 ganger om dagen he he
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni kan man ha sukkerfritt i den? Anonymkode: a368d...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Hvilken har dere og er dere fornøyd? Vurderer ninja eller gladkokken sin Finner ikke igjen tråden fra i går og skjønner ikke hvorfor den evt har blitt slettet, men lager av den grunn ny. Anonymkode: 5b34c...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Svarte i går. Ja, vi har Ninja sin og er veldig fornøyd med den. Brukes jevnt og trutt her. Anonymkode: a2622...089
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvilken har dere og er dere fornøyd? Vurderer ninja eller gladkokken sin Finner ikke igjen tråden fra i går og skjønner ikke hvorfor den evt har blitt slettet, men lager av den grunn ny. Anonymkode: 5b34c...9a8 Den er nok flyttet til riktig underforum, det blir nok denne og. Finner du ikke en tråd du har opprettet så er det lurt å søke, eventuelt spørre i mod/admin-forumet. PS. Det er lurt å følge sin egen tråd også... Anonymkode: 9d41e...720 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den er nok flyttet til riktig underforum, det blir nok denne og. Finner du ikke en tråd du har opprettet så er det lurt å søke, eventuelt spørre i mod/admin-forumet. PS. Det er lurt å følge sin egen tråd også... Anonymkode: 9d41e...720 Jeg har søkt og ikke funnet, derfor ny. Ønsker ikke avsporing Anonymkode: 5b34c...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svarte i går. Ja, vi har Ninja sin og er veldig fornøyd med den. Brukes jevnt og trutt her. Anonymkode: a2622...089 Takk Anonymkode: 5b34c...9a8
AnonymBruker Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har søkt og ikke funnet, derfor ny. Ønsker ikke avsporing Anonymkode: 5b34c...9a8 Så rart du ikke fant. Den kom opp i søk hos meg. Skjønner du ikke ønsker avsporing, men da er det lurt å fortsette på sin egen tråd. Anonymkode: b0120...3c2
LilleMy_09 Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Tråden blir flyttet til mat og drikke under Hjem og fritid Lillemy_09,mod
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har søkt og ikke funnet, derfor ny. Ønsker ikke avsporing Anonymkode: 5b34c...9a8 Var absolutt ingen avsporing, men ment som tips og forslag… Anonymkode: d57ce...4dd 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå