Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet i Trondheim av Norinvest. Vi har hatt flere problemer gjennom tiden, de er helt ubrukelige på å svare eller fikse problemer. De er heller ikke særlig hyggelige (når du først får kontakt med de) 

Av flere grunner har det blitt sendt inn bekymringsmeldinger på de. (Da får de saken fikset på 1 dag) Utrolig?!

Alt annet tar flere måneder, hvis det i det hele tatt blir tatt tak i. De har satt livet til flere familier i akutt fare for liv og helse. 

Du som leser dette, hold deg langt unna NORINVEST. Og spre dette til en du kjenner som leier/skal leie.

Unner ingen dette.

Anonymkode: 78c5e...ac5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...