Gå til innhold

Pakistansk mango og pris


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte noe av det i dag, perfekt moden, og lager lyder her jeg spiser fordi det er så godt! 

Men prisen er jo helt vill, selv om jeg forstår hvorfor, det er veldig dyrt å selge sesongvarer som er veldig skjøre og som skal langt. Stor del av de er jo dårlig kvalitet når de kommer frem fordi de er skjøre 

Men lurer på, er det tradisjon for pakistanere med mango, når det er i sesong? De må føle seg ranet i Norge når de kjøper det? 

Jeg betalte vel 70kr for en mango tidligere i dag, 160kr/kg om jeg husker rett, men skal sies at smaksopplevelsen var minst 10x bedre enn vanlig mango

Anonymkode: 5e47a...7bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En jeg jobbet med før hadde alltid med mango på jobb når det var sesong og spanderte raust. Det var stort for han når mangoen var klar :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...