AnonymBruker Skrevet i går, 16:51 #1 Skrevet i går, 16:51 Kjøpte noe av det i dag, perfekt moden, og lager lyder her jeg spiser fordi det er så godt! Men prisen er jo helt vill, selv om jeg forstår hvorfor, det er veldig dyrt å selge sesongvarer som er veldig skjøre og som skal langt. Stor del av de er jo dårlig kvalitet når de kommer frem fordi de er skjøre Men lurer på, er det tradisjon for pakistanere med mango, når det er i sesong? De må føle seg ranet i Norge når de kjøper det? Jeg betalte vel 70kr for en mango tidligere i dag, 160kr/kg om jeg husker rett, men skal sies at smaksopplevelsen var minst 10x bedre enn vanlig mango Anonymkode: 5e47a...7bb
visp Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden En jeg jobbet med før hadde alltid med mango på jobb når det var sesong og spanderte raust. Det var stort for han når mangoen var klar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå