AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:16 #1 Skrevet mandag kl. 14:16 Vurderer å kjøpe en bæremeis til barnebarnet, ikke enda stor nok til å bruke men tiden går fort å plutselig en dag kommer tanken at nå hadde det hvert fint å hatt en bæremeis, så det store spørsmålet er hva man burde kjøpe? Tar i mot anbefalinger om noen har 🙂 Anonymkode: 1f2aa...67e
stan Skrevet mandag kl. 18:53 #2 Skrevet mandag kl. 18:53 Kjøp en som står av seg selv. Gjør det hele mye enklere. Vurder å kjøpe brukt, perioden den kan brukes er kort. 2
Aviale Skrevet tirsdag kl. 10:12 #3 Skrevet tirsdag kl. 10:12 Osprey poco er veldig bra. Står av seg selv og er god å bære. Veldig mange selger den også pent brukt.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:39 #4 Skrevet tirsdag kl. 10:39 Vi hadde fra Deuter. Veldig fornøyd med den, barnet sitter godt, hod solskjerming og regntrekket beskytter barnet svært godt mot vær og vind. Skulle hatt litt mer plass til mat og slikt. Skulle vi på tur med mat, pølsegrilling o.l. måtte vi ha en ekstra sekk. Det ble veldig kronglete å måtte ha med ekstra sekk når man skulle gå på tur med barna og bæremeis alene. Skulle vi valgt igjen, hadde jeg valgt Osprey. Den er god å bære, og har litt mer oppbevaringsplass. Anonymkode: 1729a...b44
Sydenkupp Skrevet tirsdag kl. 12:37 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:37 (endret) Spør om de ønsker seg det. Noen vil heller ha andre bæreseler, da flere av bæremeisene ikke er ergonomiske. Uansett greit å kjøpe noe de ønsker seg og som kommer til å bli brukt. Jeg har selv kun brukt sels/sjal og opp til barna er rundt 3 år, så det kan brukes lenge. Endret tirsdag kl. 12:38 av Sydenkupp 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:17 #6 Skrevet tirsdag kl. 14:17 Takk for svar, bestillte Osprey Poco Lt, vunnet fler tester så satser på den er ok. Anonymkode: 1f2aa...67e 1 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:51 #7 Skrevet tirsdag kl. 15:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar, bestillte Osprey Poco Lt, vunnet fler tester så satser på den er ok. Anonymkode: 1f2aa...67e Denne har jeg brukt til fire barn, den beste som finnes! Anonymkode: b437e...49a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå