AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Vi har naboer som selv tilbød seg å passe hunden en uke da vi dro på ferie. Mannen og jeg er uenige om hvordan/om vi skal prissette tjenesten. Penger vil de nok ikke ta mot, men vi har kjøpt en liten flyplassgave til fireåringen og vin og honning fra stedet vi var. Er det nok eller burde vi gi mer? Anonymkode: c63c9...f58
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Kjempefine gaver. Når jeg passer hunder for kjente er det for å få hundekos. 1 uke med å skjemme bort en hund er betaling mer enn nok. Så hadde blitt mer enn glad nok for det du kjøper. Anonymkode: 2b850...595
Irja Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi har naboer som selv tilbød seg å passe hunden en uke da vi dro på ferie. Mannen og jeg er uenige om hvordan/om vi skal prissette tjenesten. Penger vil de nok ikke ta mot, men vi har kjøpt en liten flyplassgave til fireåringen og vin og honning fra stedet vi var. Er det nok eller burde vi gi mer? Anonymkode: c63c9...f58 Siden de tilbød seg det, og dere ikke spurte de, så tenker jeg det er nok med gavene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå