Gå til innhold

Betale for hundepass


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har naboer som selv tilbød seg å passe hunden en uke da vi dro på ferie. Mannen og jeg er uenige om hvordan/om vi skal prissette tjenesten. Penger vil de nok ikke ta mot, men vi har kjøpt en liten flyplassgave til fireåringen og vin og honning fra stedet vi var. Er det nok eller burde vi gi mer?

Anonymkode: c63c9...f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefine gaver.

Når jeg passer hunder for kjente er det for å få hundekos. 1 uke med å skjemme bort en hund er betaling mer enn nok. Så hadde blitt mer enn glad nok for det du kjøper.

Anonymkode: 2b850...595

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har naboer som selv tilbød seg å passe hunden en uke da vi dro på ferie. Mannen og jeg er uenige om hvordan/om vi skal prissette tjenesten. Penger vil de nok ikke ta mot, men vi har kjøpt en liten flyplassgave til fireåringen og vin og honning fra stedet vi var. Er det nok eller burde vi gi mer?

Anonymkode: c63c9...f58

Siden de tilbød seg det, og dere ikke spurte de, så tenker jeg det er nok med gavene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...