AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Er rimelig irritert akkurat nå. En jeg dater er i syden for øyeblikket. Nå fikk jeg akkurat en snap der han har snikfilmer en babe i bikini på stranda??! Jeg aner ikke om han mente å sende denne videoen til meg, men herregud så ekkelt å gjøre? Er det i hele tatt lov og hvorfor sender han den til meg? Når det kommer til datingen vår har det vel ligget i luften at vi kanskje ikke er så seriøse, men vi har det gøy sammen og liker hverandre. Vi har ikke prata om å være eksklusive heller. uansett seriøse eller ikke, dette kjentes svare feil ut for min del. Anonymkode: 1c624...c02
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Det er ikke lov å filme andre og dele videre - heller ikke i Spania, om det er der han er. Itillegg så mangler mannen alle andre antenner. For meg hadde det vært min siste kontakt med han. Anonymkode: 8c3d7...32b 5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden En rar ting å gjøre. Det er lov å ta og videresende oversiktsbilder - altså om det er en gjeng eller flere i bildet, er det bare en person i nærbilde er det litt mer på kanten. Da er det neppe ulovolig å ta bildet - men det kan være ulovlig å publisere det, og det er nok på kanten ulovolig å videresende også.. Det er ikke veldig klare regler. Men selvsagt ugreit. Anonymkode: 5cda4...d14
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke lov å filme andre og dele videre - heller ikke i Spania, om det er der han er. Itillegg så mangler mannen alle andre antenner. For meg hadde det vært min siste kontakt med han. Anonymkode: 8c3d7...32b Det er selvsagt lov å filme andre ogs på på standen. Sjekk YouTube. Ja, det er i utgangspunktet lov å filme folk på stranden, fordi det regnes som et offentlig sted. Det er imidlertid store begrensninger for hvordan du kan bruke og dele opptakene. [1, 2, 3] Skillet går mellom å filme og å dele videre: Filming: Du kan filme i det offentlige rom, men filmingen må ikke oppleves som plagsom, skremmende eller hensynsløs overfor de du filmer. [1, 2] Deling og publisering: Du har ikke lov til å dele, publisere eller legge ut videoer av andre på nett uten at de som er avbildet har samtykket. [1, 2] Særlig strengt: Det er forbudt å ta, oppbevare eller dele seksualiserte eller krenkende bilder og videoer uten samtykke. Dette gjelder spesielt for personer under 18 år Anonymkode: 5cda4...d14
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er selvsagt lov å filme andre ogs på på standen. Sjekk YouTube. Ja, det er i utgangspunktet lov å filme folk på stranden, fordi det regnes som et offentlig sted. Det er imidlertid store begrensninger for hvordan du kan bruke og dele opptakene. [1, 2, 3] Skillet går mellom å filme og å dele videre: Filming: Du kan filme i det offentlige rom, men filmingen må ikke oppleves som plagsom, skremmende eller hensynsløs overfor de du filmer. [1, 2] Deling og publisering: Du har ikke lov til å dele, publisere eller legge ut videoer av andre på nett uten at de som er avbildet har samtykket. [1, 2] Særlig strengt: Det er forbudt å ta, oppbevare eller dele seksualiserte eller krenkende bilder og videoer uten samtykke. Dette gjelder spesielt for personer under 18 år Anonymkode: 5cda4...d14 Står jo svart på hvitt der! IKKE LOV Å DELE uten samtykke - det har nok IKKE gjort Anonymkode: 8c3d7...32b 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Da ville det vært over og ut. Slike verdier er ikke forenlig med godt forhold Anonymkode: e95a6...eb2 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da ville det vært over og ut. Slike verdier er ikke forenlig med godt forhold Anonymkode: e95a6...eb2 Virker som de bare er pulevenner. Uansett er det turn-off å presenter hvem han du ligger med sikler etter Anonymkode: 8c3d7...32b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Lov eller ei: Instant ick det der! Anonymkode: 85b60...71d 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Står jo svart på hvitt der! IKKE LOV Å DELE uten samtykke - det har nok IKKE gjort Anonymkode: 8c3d7...32b Neida, men det skjer jo i praksis hele tiden - det er vel ingen som spør venner og bekjente om de får lov til sende videre et bilde til resten av familien eller vennekretsen. Anonymkode: 5cda4...d14
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Neida, men det skjer jo i praksis hele tiden - det er vel ingen som spør venner og bekjente om de får lov til sende videre et bilde til resten av familien eller vennekretsen. Anonymkode: 5cda4...d14 Jo, det er det faktisk! Jeg sender aldri bilde av andre, uten å spørre først! Anonymkode: 4f596...6bf 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det er det faktisk! Jeg sender aldri bilde av andre, uten å spørre først! Anonymkode: 4f596...6bf Ikke jeg heller. Iallfall ikke i bikini! Anonymkode: 8c3d7...32b 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Han er jo ikke date om dere kun puler og ikke ser for dere noe seriøst. Uansett, så er ikke den mannen noe å satse på, og der gjorde han ekstra klart med den snappen. Anonymkode: 7a126...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Ts her. Der var bilde av ei som lå på stranda, han hadde filma rumpa hennes, ryggen og til slutt ansiktet. Synes det er veldig ugreit. Jeg opplevde det i høy grad som seksualisert. Anonymkode: 1c624...c02
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er jo ikke date om dere kun puler og ikke ser for dere noe seriøst. Uansett, så er ikke den mannen noe å satse på, og der gjorde han ekstra klart med den snappen. Anonymkode: 7a126...ff2 Vi driver ikke kun å puler, vi spiser sammen, trener sammen flere ganger i uka og henger mye sammen. Jeg ser ikke for meg noe fremtid med han, spesielt ikke etter det her Anonymkode: 1c624...c02
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Han er forsåvidt over 40 år..ts Anonymkode: 1c624...c02
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Det er noen som rett og slett ikke vet å velge dem Anonymkode: c84eb...dcb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Skikkelig ick 🥴 Anbefaler å ligge langt unna mennene som sikler åpenlyst på damer, sender babes til kompiser og skryter av hvem og hvor mange de har ligget med. De som sender dickpics og barisbilder med «uhell» eller uoppfordret. Løgnaktige menn uten dårlig moral. Anonymkode: 48181...932 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skikkelig ick 🥴 Anbefaler å ligge langt unna mennene som sikler åpenlyst på damer, sender babes til kompiser og skryter av hvem og hvor mange de har ligget med. De som sender dickpics og barisbilder med «uhell» eller uoppfordret. Løgnaktige menn MED dårlig moral. Anonymkode: 48181...932 Anonymkode: 48181...932
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden For meg hadde det vært en stor dealbreaker. Samtidig kommer det litt an på settingen. En fremmed dame som kom i veien, ok.. dårlig dømmekraft å sende det. Ett bilde for å vose hvor hot dama er.. nei! Eller enda verre, ett bilde for å gjøre narr av personen... Min eks fra ett meget kortvarig forhold sendte bilder for å gjøre narr av personen.. kunne skrive hvor stygge og dumme personen var.. brukte kallenavn og ja.. Det er nå en x for en grunn! Anonymkode: 7a87e...73e
Maleficenta Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er rimelig irritert akkurat nå. En jeg dater er i syden for øyeblikket. Nå fikk jeg akkurat en snap der han har snikfilmer en babe i bikini på stranda??! Jeg aner ikke om han mente å sende denne videoen til meg, men herregud så ekkelt å gjøre? Er det i hele tatt lov og hvorfor sender han den til meg? Når det kommer til datingen vår har det vel ligget i luften at vi kanskje ikke er så seriøse, men vi har det gøy sammen og liker hverandre. Vi har ikke prata om å være eksklusive heller. uansett seriøse eller ikke, dette kjentes svare feil ut for min del. Anonymkode: 1c624...c02 Godt dere ikke er seriøse da så kan du bare si good bye til han der. Ville og prøvd å finne ut om han hadde snikfilmet deg. Man vet aldri hva slike som han kan være tilbøyelig til å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå