Gå til innhold

PANIKK! noen som kan hjelpe meg litt?


Lilletøtta

Anbefalte innlegg

Hei!

Begynner å få litt småpanikk nå!!

Etter å ha sittet her å lest hva mange av dere allerede har fått gjort et år i forveien føler jeg at jeg begynner å få det travelt....

Vi reiser til Spania for å gifte oss om under 1.mnd.

Jeg holder på å lage sang til min kjære, men står helt fast.... er det noen som har noen gode tips til meg?? jeg prøver å skrive en med litt humoristisk vri.

Bordkort har jeg heller ikke lagd... men jeg skal prøve å se om jeg får tid når vi kommer til frem....

Har eksamen om to uker derfor er jeg så treg!

Lurer på om jeg skal lage sang til mamma og til mine kommende svigerforeldre? de skal være med.... hva gjør/gjorde dere?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

slapp av.. du skal jo ikke tale for paven.. du skal snakke til folk du kjenner og som er glad i deg..

skriv ned noen ord på flyet...

husk; du skal nyte dagen og glede deg og ha det hyggelig sammen med mennesker som er glad i deg.. du trenger ikke prestere noe flott som skal huskes for resten av livet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust igjennom nesen og ikke få panikk :wink:

Det går nok utrolig bra!

Om du velger tale eller sang, så prøv å formuler hva du virkelig mener, bruk dine egne ord, og det vil bli velykked.

Dette er mennesker som bryr seg om deg og som kjenner deg, så hvis du gjør det på din måte og bruker dine ord så vil det garantert bli bra!

Ellers synes jeg det holder med en tale/sang, bare du får med noen linjer/vers som er rettet mot de andre og, så blir det bra.

Hilsen fra Lereè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...