Gå til innhold

Vaksine mot vannkopper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har erfaring med vaksine for vannkopper? Hadde du eventuelt noen reaksjoner?

Er så redd for å faktiskt få utbrudd av vannkopper etter å ha tatt vaksinen, men blir sterkt anbefalt å ta den siden jeg ikke har hatt vannkopper (sjekket med blodprøve), og i tillegg har barnehagebarn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Barna mine tok den, ingen av de fikk noen reaksjoner eller plager.

Anonymkode: 3dff0...d92

Skrevet
Ingriidf skrev (14 minutter siden):

Hei,

er det noen som har erfaring med vaksine for vannkopper? Hadde du eventuelt noen reaksjoner?

Er så redd for å faktiskt få utbrudd av vannkopper etter å ha tatt vaksinen, men blir sterkt anbefalt å ta den siden jeg ikke har hatt vannkopper (sjekket med blodprøve), og i tillegg har barnehagebarn.

Min eldste fikk vaksine mot det. Han fikk ingen reaksjoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt den, men vil anbefale å ta den, eventuelt time det til et tidspunkt det ikke er krise å bli dårlig. Sjelden sett noen bli så sjuke som da en bekjent fikk det i voksen alder. 

Anonymkode: e9e24...008

Skrevet

Ikke sant.. jeg skal ta den uansett, og godt å høre at det er flere som ikke har hatt reaksjoner i det hele tatt på den🤞🏼

Og få det som voksen virker virkelig som siste sort ja..😬

AnonymBruker
Skrevet

Mine barn har tatt den som 11 og 12 år. Ingen spesielle reaksjoner. Det ene barnet fikk en hoven lymfekjertel på halsen i perioden etterpå, men ikke syk. Vet ikke om det hang sammen. 

Anonymkode: a2ee6...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...