Ingriidf Skrevet i går, 09:12 #1 Skrevet i går, 09:12 Hei, er det noen som har erfaring med vaksine for vannkopper? Hadde du eventuelt noen reaksjoner? Er så redd for å faktiskt få utbrudd av vannkopper etter å ha tatt vaksinen, men blir sterkt anbefalt å ta den siden jeg ikke har hatt vannkopper (sjekket med blodprøve), og i tillegg har barnehagebarn.
AnonymBruker Skrevet i går, 09:19 #2 Skrevet i går, 09:19 Barna mine tok den, ingen av de fikk noen reaksjoner eller plager. Anonymkode: 3dff0...d92
Maleficenta Skrevet i går, 09:27 #3 Skrevet i går, 09:27 Ingriidf skrev (14 minutter siden): Hei, er det noen som har erfaring med vaksine for vannkopper? Hadde du eventuelt noen reaksjoner? Er så redd for å faktiskt få utbrudd av vannkopper etter å ha tatt vaksinen, men blir sterkt anbefalt å ta den siden jeg ikke har hatt vannkopper (sjekket med blodprøve), og i tillegg har barnehagebarn. Min eldste fikk vaksine mot det. Han fikk ingen reaksjoner.
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #4 Skrevet i går, 09:34 Har ikke tatt den, men vil anbefale å ta den, eventuelt time det til et tidspunkt det ikke er krise å bli dårlig. Sjelden sett noen bli så sjuke som da en bekjent fikk det i voksen alder. Anonymkode: e9e24...008
Ingriidf Skrevet i går, 10:10 Forfatter #5 Skrevet i går, 10:10 Ikke sant.. jeg skal ta den uansett, og godt å høre at det er flere som ikke har hatt reaksjoner i det hele tatt på den🤞🏼 Og få det som voksen virker virkelig som siste sort ja..😬
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #6 Skrevet i går, 18:56 Mine barn har tatt den som 11 og 12 år. Ingen spesielle reaksjoner. Det ene barnet fikk en hoven lymfekjertel på halsen i perioden etterpå, men ikke syk. Vet ikke om det hang sammen. Anonymkode: a2ee6...c0f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå