AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Er St. Hans-kvelden noe dere feirer? Bål? Spesiell mat? Her er det ikke noe tradisjon for det men jeg savner det fra der jeg bodde før. Alle samlet seg ved skolen der det var satte opp grunner. Grillmat og noe å sitte på hadde vi med selv. Trivsel ♥️ Anonymkode: f0171...54a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Her blir det ikke feiret spesielt. Vi lager god mat, og koser oss. Men ikke noe mer enn det. Anonymkode: e6e82...502
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Bare meg hjemme hos meg selv og det kan hende at jeg bestiller meg en stor pizza og er fornøyd med det.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Mat og fotball-VM 🥰 Anonymkode: 83e47...79b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå