Gå til innhold

Undersøkelse hos lege


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Fastlegen min skal undersøke penis, da jeg tidligere i livet fikk en skade i penis i en ulykke,

det er slik at smerter i penis ved ereksjon er tiltakende, og hun vil derfor undersøke meg.

jeg må bruke Tadafil for å oppnå en delvis ereksjon. Det som jeg lurte på, om noen vet, hvordan en slik undersøkelse arter seg. Får man et middel eller sprøyte slik at ereksjonen kommer, tenkte ikke på å spørre legen da jeg bestilte timen, og lurte derfor på om noen her vet hvordan dette gjøres?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Roxyboytoy1963 skrev (21 minutter siden):

Hei, 

Fastlegen min skal undersøke penis, da jeg tidligere i livet fikk en skade i penis i en ulykke,

det er slik at smerter i penis ved ereksjon er tiltakende, og hun vil derfor undersøke meg.

jeg må bruke Tadafil for å oppnå en delvis ereksjon. Det som jeg lurte på, om noen vet, hvordan en slik undersøkelse arter seg. Får man et middel eller sprøyte slik at ereksjonen kommer, tenkte ikke på å spørre legen da jeg bestilte timen, og lurte derfor på om noen her vet hvordan dette gjøres?

Har lest at det settes en sprøyte for at det skal skje? Ring legekontoret og hør?

Anonymkode: d5934...699

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har lest at det settes en sprøyte for at det skal skje? Ring legekontoret og hør?

Anonymkode: d5934...699

Takk for svar, men det blir vanskelig pga slik den resepsjonen fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke fastlegen vil injisere noe - det høres ut som en urologoppgave. Tipper du undersøkes med palpasjon og at du henvises videre til spesialist.

Anonymkode: 55788...04b

  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tror ikke fastlegen vil injisere noe - det høres ut som en urologoppgave. Tipper du undersøkes med palpasjon og at du henvises videre til spesialist.

Anonymkode: 55788...04b

Ok, det høres ut som en fornuftig løsning. Takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Du skal kunne sende melding til legen eller legekontoret på Helsenorge. Kanskje spørre der på melding? 
 

Anonymkode: 5574f...c5f

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du skal kunne sende melding til legen eller legekontoret på Helsenorge. Kanskje spørre der på melding? 
 

Anonymkode: 5574f...c5f

Ja, jeg vet. Kan prøve det. Tusen takk for svar 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...