Roxyboytoy1963 Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hei, Fastlegen min skal undersøke penis, da jeg tidligere i livet fikk en skade i penis i en ulykke, det er slik at smerter i penis ved ereksjon er tiltakende, og hun vil derfor undersøke meg. jeg må bruke Tadafil for å oppnå en delvis ereksjon. Det som jeg lurte på, om noen vet, hvordan en slik undersøkelse arter seg. Får man et middel eller sprøyte slik at ereksjonen kommer, tenkte ikke på å spørre legen da jeg bestilte timen, og lurte derfor på om noen her vet hvordan dette gjøres?
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Roxyboytoy1963 skrev (21 minutter siden): Hei, Fastlegen min skal undersøke penis, da jeg tidligere i livet fikk en skade i penis i en ulykke, det er slik at smerter i penis ved ereksjon er tiltakende, og hun vil derfor undersøke meg. jeg må bruke Tadafil for å oppnå en delvis ereksjon. Det som jeg lurte på, om noen vet, hvordan en slik undersøkelse arter seg. Får man et middel eller sprøyte slik at ereksjonen kommer, tenkte ikke på å spørre legen da jeg bestilte timen, og lurte derfor på om noen her vet hvordan dette gjøres? Har lest at det settes en sprøyte for at det skal skje? Ring legekontoret og hør? Anonymkode: d5934...699 1
Roxyboytoy1963 Skrevet 21 timer siden Forfatter #3 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har lest at det settes en sprøyte for at det skal skje? Ring legekontoret og hør? Anonymkode: d5934...699 Takk for svar, men det blir vanskelig pga slik den resepsjonen fungerer.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #4 Skrevet 21 timer siden Jeg tror ikke fastlegen vil injisere noe - det høres ut som en urologoppgave. Tipper du undersøkes med palpasjon og at du henvises videre til spesialist. Anonymkode: 55788...04b 2
Roxyboytoy1963 Skrevet 21 timer siden Forfatter #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke fastlegen vil injisere noe - det høres ut som en urologoppgave. Tipper du undersøkes med palpasjon og at du henvises videre til spesialist. Anonymkode: 55788...04b Ok, det høres ut som en fornuftig løsning. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Du skal kunne sende melding til legen eller legekontoret på Helsenorge. Kanskje spørre der på melding? Anonymkode: 5574f...c5f 1
Roxyboytoy1963 Skrevet 21 timer siden Forfatter #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skal kunne sende melding til legen eller legekontoret på Helsenorge. Kanskje spørre der på melding? Anonymkode: 5574f...c5f Ja, jeg vet. Kan prøve det. Tusen takk for svar 👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå