AnonymBruker Skrevet 22. juni #1 Skrevet 22. juni Jeg har ingen venner. Superflaut, men det er nå sånn det er. Jeg har blitt hekta på en ny artist og jeg brenner for å se personen live! 🔥 Hvis jeg foreksempel reiser til London eller Irland alene og drar på en stor konsert , er det en dårlig idé? Hva tenker folk om sånt? Er det skikkelig weird å gjøre noe sånt? Blir jeg å føle meg helt merkelig (looser😂) på en sånn tur/konsert ? Begynner å bli så lei av å ikke oppleve en dritt bare fordi jeg er alene. Er i midten av 30 åra btw Anonymkode: d1168...a87 1 13 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #2 Skrevet 22. juni Hvorfor skulle det være en dårlig ide? Reiser alene hvor det skulle være. Anonymkode: 028bf...19e 25 4
alfathealfa Skrevet 22. juni #3 Skrevet 22. juni Drar masse alene. Selv om man har venner i og for seg, så skal jo alt det andre også klaffe. At de vil det samme som deg, at de kan reise bort på den tiden, at de har penger til å dra. Skal man sitte og vente på at andre har tid, lyst og penger får man ikke gjort mye. Om du føler deg merkelig er litt opp til deg. Kan godt forstå at du tenker over det. Det er litt en treningssak. Tenk på alle som drar på jobbreiser og ferieturer hver eneste dag. Det er helt normalt. Jeg reiser mye alene på ting. Kan ikke la livet mitt flyte avgårde fordi jeg må vente på andre. Men det er noen ting jeg gjør for min komfort. F.eks. spiser jeg gjerne lunsj ute alene, men om kvelden foretrekker jeg å kjøpe mat og ta med på hotellrommet. På lengre ture vil jeg gjerne ha en kjøkkenkrok eller minimum vannkoker og kjøleskap. På lengre turer hender det jeg oppsøker noen sosiale ting - f.eks. en guidet tur eller en aktivitet. Men mest koser jeg meg på egenhånd, har med en bok, går tur og lager planer ut fra mine interesser. Lev livet og kos deg. 12 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #4 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ingen venner. Superflaut, men det er nå sånn det er. Jeg har blitt hekta på en ny artist og jeg brenner for å se personen live! 🔥 Hvis jeg foreksempel reiser til London eller Irland alene og drar på en stor konsert , er det en dårlig idé? Hva tenker folk om sånt? Er det skikkelig weird å gjøre noe sånt? Blir jeg å føle meg helt merkelig (looser😂) på en sånn tur/konsert ? Begynner å bli så lei av å ikke oppleve en dritt bare fordi jeg er alene. Er i midten av 30 åra btw Anonymkode: d1168...a87 Jeg har reist mye alene på konserter og møtt andre som gjør det, man treffer jo veldig ofte folk å småprate eller henge med på sånt, jeg anbefaler det, ikke bli hjemme og gå glipp av fordi det er flaut eller kjipt å dra alene. Dette blir bra 😊 Anonymkode: b5554...481 10 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni God ide! Dra!👏 Min sønn har drøssevis av venner, men reiser ofte aleine på konsert. Han gidder ikke styre med å planlegge og booke billetter til folk som kan, ikke kan, kan, trekker seg i siste liten så han må selge billettene. Absolutt ingen på konserten legger merke til at du er aleine heller. Anonymkode: 06cc6...f59 17 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Skulle ønske jeg turte å reise alene. Er mann , tredveognoe, venneløs og feig . Kjør på! Anonymkode: 26e9f...c88 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skulle ønske jeg turte å reise alene. Er mann , tredveognoe, venneløs og feig . Kjør på! Anonymkode: 26e9f...c88 Gjør det! Jeg var redd for å finne på ting jeg også, jeg gikk glipp av alt mulig. Nå gjør jeg alt jeg vil, og jeg har fått beskjed fra andre at det inspirerte dem til å prøve også. Go for it, start smått, gjør ting du liker selv om du er alene, fortsett med det bare. Jeg heier på deg. Anonymkode: b5554...481 7 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8 Skrevet 22. juni Klart du skal reise alene! Skal man sitte hjemme og gå glipp av ting bare fordi man ikke har noen å reise med? Tror ikke det! Reis, kos deg og nyt livet! Anonymkode: 02edb...655 12 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #9 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle ønske jeg turte å reise alene. Er mann , tredveognoe, venneløs og feig . Kjør på! Anonymkode: 26e9f...c88 Som mann er du mindre utsatt for visse " farer". Ikke noe å ikke tørre. Ta en Kieltur eller en chartertur første gangene, trygge rammer da. Er deilig å sitte på en resturant/cafe og kose seg med ett glass vin mens man leser en bok eller bare observerer livet. Det er mange som reiser alene, så er ingen som ser på deg. Anonymkode: 028bf...19e 5
Jdz Skrevet 22. juni #10 Skrevet 22. juni Vet ikke hvor mange konserter i utlandet jeg har reist på de siste 20 årene. Det er gøy å reise med venner, men det er faktisk like gøy og reise alene. Ingen å ta hensyn til og man kan gjøre akkurat hva man vil. Kjør på! 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #11 Skrevet 22. juni Jeg reiser gjerne alene på konsert. Det er helt nydelig. Ingen å ta hensyn til. Tar meg helt ut og digger konserten max 🤩 Anonymkode: ecb00...2ff 5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #12 Skrevet 22. juni Beste konserten jeg var på ever var alene på Wembley. Anonymkode: 8b579...212 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #13 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Som mann er du mindre utsatt for visse " farer". Ikke noe å ikke tørre. Ta en Kieltur eller en chartertur første gangene, trygge rammer da. Er deilig å sitte på en resturant/cafe og kose seg med ett glass vin mens man leser en bok eller bare observerer livet. Det er mange som reiser alene, så er ingen som ser på deg. Anonymkode: 028bf...19e Jeg hadde fått vilt mye mer angst av å dra på kielferga eller chartertur aleine😅 men å dra en helg til london, bo på hotell og konsert hadde vært en drøm! Anonymkode: 52b72...3dd 3 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni #14 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde fått vilt mye mer angst av å dra på kielferga eller chartertur aleine😅 men å dra en helg til london, bo på hotell og konsert hadde vært en drøm! Anonymkode: 52b72...3dd Chartertur er tryggere enn andre reiser. Charter betyr ikke du omgåes noen, kun at du kjøper ferdig pakke med hotell og fly, og har en ekstra garanti, skulle det skje noe er det kke noe du selv må fikse, så burde gi lavere angst. Du får kjøpt charter til London også. Resier både charter og uten, det er liten forskjell, foruten enkeltheten. Forstår ikke hva folk tror om charter, er ikke som man må være på hotellet hele dagen fordi man velger charter fremfor å booke hotellet gjennom booking.com. Min ferie er tryggere med charter, ellers gjør jeg akkurat det samme. Anonymkode: 028bf...19e 2 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni #15 Skrevet 22. juni Hvorfor tror du folk følger med på deg og om du er alene eller ikke? På en konsert så driter folk i deg, de vil se på artisten. Jeg har vært på konsert alene flere ganger, også i utlandet. Anonymkode: 3fa70...07e 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #16 Skrevet 22. juni Folk gir virkelig faen i om noen er alene på en kafe, restaurant, konsert eller hva det måtte være. Livet er virkelig for kort altså, og før du vet ordet av det har du plutselig fått deg nye venner som du har blitt kjent med fordi du våger å gå ut og leve livet 🌸 Anonymkode: 37138...71a 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #18 Skrevet 22. juni Reis 🧡 Artisten Yungblud har laget en egen festival som heter Bludfest, der det er lagt opp til at man kan komme alene og bli kjent med andre. Vanligvis er det i UK men i år er festivalen utenfor Praha. Jeg har reist alene på interrail, og det gikk helt fint for jeg ble kjent med folk Anonymkode: c682f...f9f 2 1
lillesnillelilla Skrevet 22. juni #19 Skrevet 22. juni Gjør det!!! Ta noen ekstra dager og opplev litt andre ting også når du først drar! 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #20 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har ingen venner. Superflaut, men det er nå sånn det er. Jeg har blitt hekta på en ny artist og jeg brenner for å se personen live! 🔥 Hvis jeg foreksempel reiser til London eller Irland alene og drar på en stor konsert , er det en dårlig idé? Hva tenker folk om sånt? Er det skikkelig weird å gjøre noe sånt? Blir jeg å føle meg helt merkelig (looser😂) på en sånn tur/konsert ? Begynner å bli så lei av å ikke oppleve en dritt bare fordi jeg er alene. Er i midten av 30 åra btw Anonymkode: d1168...a87 Hvilken artist? Anonymkode: c682f...f9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå