Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Fått muligheten til å ta it drift gratis på tisip. Jeg er veldig nysgjerrig, da de sier det ikke holder med 2 timer pr kveld, lurer på hvor mye tid andre bruker/brukte? Og hvordan det er med så tette eksamener? Ser at i de 5 første emnene er alle i løpet av 2-3 uker 😂 i tillegg begynner enkelte av de kl 9, hvordan løser man det ifh arbeidsgiver? Hvis man må ha 5 dager (4-6 timer pr dag) fri i løpet av den perioden? 😅 

Noen med erfaring? 

Takk for svar på forhånd 😊

Anonymkode: 19407...5f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aebeidsgiver ga meg fri med betaling for utdanningen, hadde også fri lesedager før eksamen.

Dette er noe du må snakke med arbeidsgiver om.

Anonymkode: e7589...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...