AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hei! Fått muligheten til å ta it drift gratis på tisip. Jeg er veldig nysgjerrig, da de sier det ikke holder med 2 timer pr kveld, lurer på hvor mye tid andre bruker/brukte? Og hvordan det er med så tette eksamener? Ser at i de 5 første emnene er alle i løpet av 2-3 uker 😂 i tillegg begynner enkelte av de kl 9, hvordan løser man det ifh arbeidsgiver? Hvis man må ha 5 dager (4-6 timer pr dag) fri i løpet av den perioden? 😅 Noen med erfaring? Takk for svar på forhånd 😊 Anonymkode: 19407...5f0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Aebeidsgiver ga meg fri med betaling for utdanningen, hadde også fri lesedager før eksamen. Dette er noe du må snakke med arbeidsgiver om. Anonymkode: e7589...28f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå