AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Virket som han jeg dater nesten mistet kontrollen under oralsex. Han stønnet så høyt og ristet nesten når det gikk for han i munnen min. Hva betyr dette? Aldri opplevd før. Anonymkode: a9b74...b85 2
Amy71 Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Hvor gammel er du? Skjønner du ikke at han fikk en kraftig orgasme? 8
grillkylling Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Nyt! Du får ikke noe mer bekreftelse enn dette på at han nyter og liker det du gjør! Jeg vil mye heller ha en mann som stønner, enn å ikke få et pip… 7
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Er du veldig uerfaren eller ung? Anonymkode: 661ab...e7b 2
Christina82 Skrevet 23. juni #6 Skrevet 23. juni Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger. Christina82, mod
TheLegendBellaGoth Skrevet 23. juni #7 Skrevet 23. juni Det viser bare at du var god til dette og at han likte det! Menn kan være litt spesielle av og til, ja, men de er veldig gode også
AnonymBruker Skrevet 23. juni #8 Skrevet 23. juni Det er det perfekte øyeblikket å spørre om han vil bli kjæresten din. Anonymkode: 6b095...218 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni #9 Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 22.16): Hva betyr dette? Aldri opplevd før. Anonymkode: a9b74...b85 Han har sikkert ikke så store krav til kvalitet på BJ som de du tidligere har møtt. Anonymkode: 66dbd...174
AnonymBruker Skrevet 24. juni #10 Skrevet 24. juni det kalles en orgasme... en kraftig en. ikke så uvanlig. Anonymkode: 29182...d20 2
Coachshinny Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 22.16): Virket som han jeg dater nesten mistet kontrollen under oralsex. Han stønnet så høyt og ristet nesten når det gikk for han i munnen min. Hva betyr dette? Aldri opplevd før. Anonymkode: a9b74...b85 Han likte utrolig godt det du gjorde og fikk nok en utrolig intens og kraftig orgasme. Dette er helt normalt og ikke noe uvanlig med det👍 Kos dere masse🫶 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Hvis du må spørre om det så er du for ung til å ha sex. Anonymkode: 1cbf2...5e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå