Sinking_ship Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Hei! Er det noen planteentusiaster her som vet om noen grønne planter (gjerne henge og/eller klatreplanter) som ikke er giftige for katter? Jeg har blitt ganske god på å ta vare på grønne planter (typ monstera,gullranke,pilea etc etc) så vil påstå jeg har moderat grønne fingre. Men jeg ønsker å finne en grønn, lettstelt klatreplante som jeg kan ha rundt katter uten å være redd for at de får i seg noe som ikke er bra for dem. Noen som har noen tips? Gjerne noe som går an å få tak i på Plantasjen eller lignende Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Du vet at katter bare spiser kjøtt? Anonymkode: 48c38...c52
Sinking_ship Skrevet 21. juni Forfatter #3 Skrevet 21. juni (endret) . Endret 21. juni av Sinking_ship Skulle sitere :)
Sinking_ship Skrevet 21. juni Forfatter #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du vet at katter bare spiser kjøtt? Anonymkode: 48c38...c52 Hovedsaklig, men noen ganger spiser de på planter også.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Yukkapalme. Min spiste den. Anonymkode: 73073...fc7
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Elefantfot er trygg å gnafse på for katter. Anonymkode: 2db42...985
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 17.41): Du vet at katter bare spiser kjøtt? Anonymkode: 48c38...c52 Du vet at dette er feil? Katter spiser gress, grønnsaker og på planter også. Anonymkode: 4af66...578
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå