AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Hva koster Wegovy i måneden på laveste dose? Hører noen sier at det er billigere å klikke seg frem til riktig dose. Hva betyr det? Jeg har gått ned 13 kilo men nå står det vekten stille. Tenkte kanskje å prøve Wegovy for å gå ned de siste 5 kilo, men det koster jo så mye. Så kanskje noen har råd om hvordan det kan bli litt rimeligere? Anonymkode: 8be55...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva koster Wegovy i måneden på laveste dose? Hører noen sier at det er billigere å klikke seg frem til riktig dose. Hva betyr det? Jeg har gått ned 13 kilo men nå står det vekten stille. Tenkte kanskje å prøve Wegovy for å gå ned de siste 5 kilo, men det koster jo så mye. Så kanskje noen har råd om hvordan det kan bli litt rimeligere? Anonymkode: 8be55...cb1 Kapitalismen sier til folk som er fattige / lav inntekt: Just Die. Viktig å få flere Trillionaires her i verden. Mvh Kapitalistisk Faenskap Anonymkode: 28cb5...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Du kjøper den med mest i å klikker til laveste dose. Da får man mest for pengene. Ltt å regne ut selv. Men du får jo ikke den for å gå ned 5 kg. Anonymkode: 2a8f2...fd8 1
Mezzosoprena Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva koster Wegovy i måneden på laveste dose? Hører noen sier at det er billigere å klikke seg frem til riktig dose. Hva betyr det? Jeg har gått ned 13 kilo men nå står det vekten stille. Tenkte kanskje å prøve Wegovy for å gå ned de siste 5 kilo, men det koster jo så mye. Så kanskje noen har råd om hvordan det kan bli litt rimeligere? Anonymkode: 8be55...cb1 Du får ikke Wegovy for å gå ned 5 kg. 3
alfathealfa Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni (endret) Du får ikke den med høyeste dose uten videre hvis legen virker. Det skal trappes opp med tre styrker før det, og det står helt eksplisitt og uttrykkelig at rett dose ikke skal telles etter antall klikk, det skal settes på dose-tallet på pennen. De sier det vel fordi pennen lager klikkelyder når man vrir rundt til rett dose. Men det er altså ikke noe som kan brukes for å stille inn til korrekt dose. Dosen står angitt på pennen. Så er grunnkravet for å kvalifisere for Wegovy i utgangspunktet høyt. Er det bare 5 kg, bruk heller pengene på kyllingfilet, laks og jordbær-dietten 😄 Endret 21. juni av alfathealfa
AnonymBruker Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni 175,- i uka koster den meg. Anonymkode: 18fe8...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. juni #7 Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 23.6.2026 den 0.46): 175,- i uka koster den meg. Anonymkode: 18fe8...2bb Hvordan får du den så billig? Anonymkode: 8be55...cb1
Amatariel Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Anbefaler at du går inn i Wegovy-gruppe på Facebook. Der er det mye tips og råd om klikk (selvdosering). Jeg husker ikke alle prisene nå, men jeg fant ut selv for halvannet år siden at det billigste på lav dose er å kjøpe 1mg-penn. Og da ta 18 klikk for å få ut dosen på 0,25. 1mg-penn koster ca. 1700 kr, men den inneholder da 16 doser med 0,25. Altså blir prisen 106 kr pr. uke. 212 kr dersom man vil ta 0,5.
AnonymBruker Skrevet 25. juni #9 Skrevet 25. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 9.52): Hvordan får du den så billig? Anonymkode: 8be55...cb1 1mg penn, klikker til den dosen jeg skal ha. Pennen varer da i 10 uker. Like god effekt hele veien. Anonymkode: 18fe8...2bb
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Jeg fulgte legens råd, ikke som AB over her, og det koster 1750 kroner i måneden uten blå resept. Anonymkode: 3fd2c...84c
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fulgte legens råd, ikke som AB over her, og det koster 1750 kroner i måneden uten blå resept. Anonymkode: 3fd2c...84c Er vel ikke sikkert at alle fastleger vet at man kan klikke seg frem til riktig dose og at det blir billigere Anonymkode: 8be55...cb1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vel ikke sikkert at alle fastleger vet at man kan klikke seg frem til riktig dose og at det blir billigere Anonymkode: 8be55...cb1 Er ikke alle som ønsker å anbefale det heller. Anonymkode: 5ad39...62e
Amatariel Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fulgte legens råd, ikke som AB over her, og det koster 1750 kroner i måneden uten blå resept. Anonymkode: 3fd2c...84c AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er vel ikke sikkert at alle fastleger vet at man kan klikke seg frem til riktig dose og at det blir billigere Anonymkode: 8be55...cb1 Og min lege anbefalte meg faktisk å kjøpe 1mg penn, selv om jeg bare skulle ha 0,25. Mer økonomisk sa hun
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni Du får ikke velge størrelse på pennen selv. Du kan foreslå for legen å få den største og klikke deg frem, men det er ikke sikkert at du får det. Legen min gir ikke sine pasienter det. Sprøyta er ment å holde i fire uker ikke lengre. Hun kan ikke gå god for effekten etterpå. Hun kan heller ikke gå god for at jeg som pasient kun tar den dosen vi er blitt enige om, blant annet. Det er en grunn til at pennene er satt opp som de er. Anonymkode: 46578...459
Snok1 Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 21.6.2026 den 15.27): Kapitalismen sier til folk som er fattige / lav inntekt: Just Die. Viktig å få flere Trillionaires her i verden. Mvh Kapitalistisk Faenskap Anonymkode: 28cb5...7bf Respektér trådens tema.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #16 Skrevet 28. juni Dere som bruker en sprøyte i flere måneder og oppfordrer andre til p gjøre det, vet dere risikoen? Når den er åpnet holder den fire uker, dvs produsenten går god for fire uker, etter det kan virkestoffet tape seg, men det kan også gi økt risiko for reaksjon på komponentene i legemiddelet, eller infeksjon. Egentlig merkelig at denne tråde får stå nåe den kommer med så farlige anbefalinger. Anonymkode: 9137e...4b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå