Lisatd84 Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har fått myggstikk oppover begge beina. Har ikke kløstillende krem hjemme og lurer på om det er noe annet dere anbefaler å gjøre så kløen blir borte eller i hvertsfall mindre intens?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden tetreolje direkte på stikket. Det svir. Anonymkode: 640f1...5a5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Kald body lotion fungerte ganske godt for min del når jeg var ihjel stukket av tigermygg i Spania. Anonymkode: 1e934...9b8
MNK2017 Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Lisatd84 skrev (34 minutter siden): Jeg har fått myggstikk oppover begge beina. Har ikke kløstillende krem hjemme og lurer på om det er noe annet dere anbefaler å gjøre så kløen blir borte eller i hvertsfall mindre intens? Finn Groblad. Det er "ugress" som du finner i hagen overalt. https://no.wikipedia.org/wiki/Groblad Gni det over myggstikket
Marleah Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Allergitabletter hjelper meg mye ihvertfall. Men det kan også hjelpe å kjøle det ned.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Eddik brukte bestefaren min. Anonymkode: fa8cf...141
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden En fuktig tepose også. Anonymkode: fa8cf...141
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå