AnonymBruker Skrevet 21. juni #1 Skrevet 21. juni Løs avføring. Beklager disse detaljene. Dunken var tømt, og i bunnen lå det temmelig mye guffe. Men hvordan er det mulig? Kan noen ha gjort dette med vilje? Eller er det bare en pose med hundeskit som er gått hull på? Anonymkode: 3127f...ce7
Leo Skrevet 21. juni #2 Skrevet 21. juni Jeg ville ha tenkt at det bare er noe det har gått hull på som, hvis det ikke var det allerede, har blitt til ekkel guffe. Eller hundeavføring. At noen skulle ha brukt restavfallsdunken min som toalett anser jeg som usannsynlig. Selv synes jeg alle avfallsdunker (Kanskje med unntak av den som inneholder kun papp og papir) blir ekle fra tid til annen, så de blir vasket ved behov. Orker at det stinker og vil heller ikke ha en fluesverm hengende over avfallsdunkene om sommeren. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Sikkert hundemøkk. Vi som har hunder må vaske dunken vært år, for den blir skikkelig nasty! Anonymkode: be6c0...347
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Er nok en pose med hundemøkk som har gått hull på. Opplevde at det var masse makk i vår søppeldunk da noen hadde kastet en pose med hundemøkk dit, vi har ikke hund selv. Anonymkode: 46184...676
AnonymBruker Skrevet 21. juni #5 Skrevet 21. juni Har hørt om folk på vei hjem fra byen som har satt rumpa oppi avfallsdunk og bæsjet nedi. Så absolutt mulig. Anonymkode: c97e1...55e
AnonymBruker Skrevet 21. juni #6 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hørt om folk på vei hjem fra byen som har satt rumpa oppi avfallsdunk og bæsjet nedi. Så absolutt mulig. Anonymkode: c97e1...55e Herregud, hva feiler det sånne? Det må da være bedre om nøden er så stor å grave et høl under en hekk eller noe da, fremfor å gjøre fra seg oppi søpla til noen. Anonymkode: f49ce...673
Merlin Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni Er du sikker på at du har fått igjen din egen dunk ? Hender i min gate at jeg finner igjen dunken min hos en av naboene , det er ikke gjort med vond vilje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå