Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en brukt sofa for to år siden som noen fra Midtøsten hadde hatt, og jeg kjente av og til at det luktet litt mat som er typisk for de å spise.

Brukte tekstilstøvsuger på den og kjente ikke noe mer lukt, men plutselig en varm dag da solen skinte inn på sofaen, luktet det "jalla mat" i stuen igjen.

Denne lukten har kommet og gått og nå har jeg også vasket putetrekkene, selv om de kun skulle renses.

I sted kom jeg inn i leiligheten etter å ha vært borte et døgn, og kjente at det luktet mat igjen, og skjønner ikke hvorfor lukten kommer og går?

Jeg legger ikke så godt merke til lukten når jeg er i leiligheten, men får av og til kommentarer på om jeg lager "eksotisk mat" hvis en nabo stikker innom.

Hvorfor er ikke denne lukten her hele tiden?

Anonymkode: c679d...927

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukt blir mer intenst når sofaen blir varm, feks når sola skinner på den eller noen sitter på den.

Lei sånn tekstimrenser, sånn dampvasker, vi måtte leie en sånn da hunden vi hadde fikk syk diare i sofaen, du aner ikke hvordan det luktet! Men noen runder med den maskina så var den som ny igjen. Tar den diare fra magesyk hund så tar den krydder og ting og.

Anonymkode: 71920...44f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lukt blir mer intenst når sofaen blir varm, feks når sola skinner på den eller noen sitter på den.

Lei sånn tekstimrenser, sånn dampvasker, vi måtte leie en sånn da hunden vi hadde fikk syk diare i sofaen, du aner ikke hvordan det luktet! Men noen runder med den maskina så var den som ny igjen. Tar den diare fra magesyk hund så tar den krydder og ting og.

Det var tekstilrenser jeg leide og det tok ikke all lukten, men trenger kanskje flere runder med den 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var tekstilrenser jeg leide og det tok ikke all lukten, men trenger kanskje flere runder med den 

Ts

Ja det holder ikke bare med én hvis det er ille, vi hadde vår en uke for å si det sånn

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...