Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe abo hos vektklubben for å få hjelp til ett sunnere kosthold. Noen som har erfaring de vil dele?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

VG´s vektklubb er ikke som det var før. Jeg var medlem der første gang for ca 15 år siden. Da ble jeg veldig motivert av å være inne på forumet som det var mye aktivitet på, og om jeg ikke husker feil så kom det nye suksesshistorier ofte som også var motiverende å lese. 
I september i fjor meldte jeg meg inn på nytt, betalte for et medlemskap for et år. Men for en skuffelse!! Forumet er det nesten ingen aktivitet på, og ikke har det kommet noen nye suksesshistorier siden jeg meldte meg inn heller. Så jeg har egentlig bare betalt for matdagboken, og den er ikke noe bedre enn de du finner gratis på nett. 
Nå har jeg slettet hele appen selv om medlemskapet ikke er over, og jeg bruker heller MyFitnessPal som jeg har brukt før. Og så får jeg mye mer motivasjon av å lese på forumet her inne 🙂

Anonymkode: 99074...75f

AnonymBruker
Skrevet

jeg syns det var lettere å gå ned i vekt uten den appen og fikk mer avslappet forhold til kosten 

men så er man forskjellige noen syns det er lettere med den appen og andre ikke

Anonymkode: 59bd7...385

Skrevet

Jeg hadde god nytte av den, men det er mange år siden, og som nevnt over her så er det aktiviteten som har mye å si. Jeg ble motivert av skravling og logge vekt med de andre. Ville neppe tatt turen inn der nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...