mariie Skrevet 20. juni #1 Skrevet 20. juni (endret) Noen som har anbefalinger til fornøtelsespark i Danmark? Ikke booket overnatning, så beliggenhet er ikke vikitg Ikke legoland da vi har vært der Endret 21. juni av mariie
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Skrevet 20. juni Fredriksberg have, Fælledparken, Kongens have, Botanisk have, Amager Strandpark, Amager fælled Anonymkode: ac43a...40d 1
Brunhilde Skrevet 21. juni #3 Skrevet 21. juni Tivoli både i Aalborg og København, Fårup sommerland, Djurs sommerland, Nordsøen Oceanarium og Randers Regnskov er noen av de stedene vi besøkte med små og halvstore barn. Jespershus Feriepark er også et fint sted. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #4 Skrevet 21. juni Djursland. Givekud zoo, er to glober i Aalborg hvor de har dyr pg sommerfugler. Anonymkode: ba9d1...5ed
AnonymBruker Skrevet 22. juni #5 Skrevet 22. juni Favorittene er Djurs og Randers Regnskov. To forskjellige ting, men ligger bare en halv time fra hverandre. Anonymkode: ce2e4...a3c
Gulline Skrevet 22. juni #6 Skrevet 22. juni Djurs sommerland har vært populær hos oss - både for store og små. Det er noe for alle der.
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7 Skrevet 22. juni Dyrehavsbakken. Jeg elsket den som barn og som voksen. :)) Anonymkode: 21231...6db
Sally-Go-Round Skrevet 24. juni #8 Skrevet 24. juni Djurs sommerland. Vi måtte ha to dager fordi det var så gøy for alle mann. 1
Amys Skrevet 24. juni #9 Skrevet 24. juni Hvor gamle er barna? Og hvor mye action liker dere? Og vil dere bade også? Tivoli er koselig, og fint med små barn. Jeg ville ikke dratt dit og håpet å finne de råeste attraksjonene (riktignok noen år siden jeg var der). Fårup er ganske gøy, mye å gjøre for alle, og de har badeland, men ikke den mest actionfylte parken det heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå